tak wiec mi poszło po 1/2 arkusza papieru każdej grubości po 1.3 zeta za sztuke
jeśli masz głębokie wrzery to zacznij od grubszego papieru np 400 na sucho lub 800 ale to juz na mokro
znieniasz grubośc jesli znikaja rysy po poprzednim papierze
pasta na koniec i polerka filcem (polerski lub zwykła fkładka filcowa) na koniec jeszcze zapolerowanie delikatną ścierką np jak do kokpitu
i pozostaje cieszyć sie efektem tak więc
do pracy czekamy na foty
moja niunia b4 1.9 TDI AVANT
[center]marzec 2012[/center]
na samym początku padło na rozrząd nowe rolki INA pasek GATES uszczelniacze trzonków zaworów ERLING nowe uszczelniacze
następnie siłowniki klapy na 30 stopniowym mrozie powiedziały papa,
filtr powietrza oleju olej mobil 2000 10W40 przegub, po jakimś czasie padło na amortyzatory w zimie jeden kilka razy zamarzł i wiedziałem co się święci, więc amory osłony odboje i ściągacze do sprężyn jak na pierwszy raz to nieźle poszło
na koniec wydłubany kat czyli przygotowanie pod chipsa prawie zakończone
na samym początku padło na rozrząd nowe rolki INA pasek GATES uszczelniacze trzonków zaworów ERLING nowe uszczelniacze
następnie siłowniki klapy na 30 stopniowym mrozie powiedziały papa,
filtr powietrza oleju olej mobil 2000 10W40 przegub, po jakimś czasie padło na amortyzatory w zimie jeden kilka razy zamarzł i wiedziałem co się święci, więc amory osłony odboje i ściągacze do sprężyn jak na pierwszy raz to nieźle poszło
na koniec wydłubany kat czyli przygotowanie pod chipsa prawie zakończone