Witam mam problem z moim autem na mam iskry wymieniłem aparat zapłonowy z czujnikiem nowa kopułka + palec świece były wymieniane w tym roku jak i przewody a dalej nic. Kolega podpowiedział mi że może być to jeszcze cewka bo podpiął przewód WN i sprawdzał czy iskra będzie (nie mam pojęcia czy tak się robi) i też nie było i stawia kolega na cewkę czy ktoś miał taki już przypadek aparat z czujnikiem jest używany.
Może ktoś coś podpowiedzieć w tym temacie bo nie mam zielonego pojęcia już co może być jest może jakiś przekaźnik za to odpowiedzialny albo coś ?
[ Dodano: 2014-11-06, 21:13 ]
No i problem rozwiązany zakupiłem cewkę za 70zł i wymieniłem ją i zaskoczył silnik teraz kwestia ustawienia zapłonu bo odpalił ale ciężko mi pracuje przy ustawianiu się zmienia jego praca na cichszą i lepszą ale dodając gazu silnik się dławi. Jest to możliwe przy złym ustawionym zapłonie ?
Pozdrawiam
[B4 2,0 ABT] Problem z iskrą
[B4 2,0 ABT] Problem z iskrą
Ostatnio zmieniony 06 lis 2014, 14:40 przez Jacuś, łącznie zmieniany 1 raz.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
tak może być to przyczyna, źle zacząłeś szukać przyczyny, zmieniłeś niepotrzebnie aparat przestawiając zapłoni wydając niepotrzebnie pieniądze ( jak i robiąc koszta na ponowne ustawienie ) Opcja ustawienia na słuch : 2 osoby jedna trzyma silnik na ok 2,5 tyś a druga lekko kręci aparatem, musisz wyczuć moment gdy praca silnika będzie równa i lekka a przy sprawnym tłumiku i układzie WN z tyłu nie będzie słychać żadnych dziwnych dźwięków, piernięć czy coś.