Witam Wszystkich Forumowiczów
Przyszedł czas na to by pokazać Wam mój nowy nabytek Z pewnych względów wybór padła na AVANTurnika ze względów czysto praktycznych
AUDI 80 B4 AVANT
rok prod. 1994 r.
poj. silnika: 1,6 (ADA)
założony JUNKERS - sekwencja Stefanellli
NA razie nie przeprowadzałem jakich wielkich modów...
Na wyposażeniu:
**wspomaganie kierownicy
**centralny zamek
**elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
**elektryczne szyby - przód
**klimatyzacja -manualna
**kierownica trójramienna ORI Audi
Doposażyłem AUDIolkę w:
1)komplet oświetlenia wnętrza - wszystkie żarówki wymienione na LEDy
2)postoje przód i podświetlenie tablicy rej. -wstawione LEDy
2)moduł komfortu - domykanie szyb na pilota
3)centralka zamka -otwieranie furtek pilotami a nie z kluczyka
4)ALU felgi firmy AEZ Icon 5 17''- wraz z oponami przód 215/40 R i tył 215/45
Poniżej skromna i spontaniczna sesyjka:
W planach na wiosnę:
wymiana silnika na mocniejszy i o większej pojemności jak fundusze pozwolą
[B4 ADA AVANT] moj nowy nabytek :)
- Maverick147
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 paź 2011, 18:44
- Lokalizacja: Strzelin
[B4 ADA AVANT] moj nowy nabytek :)
Ostatnio zmieniony 11 lis 2014, 14:13 przez Maverick147, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maverick147
- Forum Audi 80
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 paź 2011, 18:44
- Lokalizacja: Strzelin
są i zdjęcia wnętrza
co do ALU? nie wiem dlaczego miałbym je zmieniać???
o gustach się nie rozmawia wiadomo ale wg mnie są konkretne,
nie trzeba z auta robić wiejskiego tuningu ala dymione reflektory czarne jakieś nakładki na zderzaki lub lotki i inne duperele na siłę wstawiane mające się nijak do oryginału,
wystarczy konkretne koło, które robi całą wizualną robotę
to jest oczywiście moje zdanie - nie każdy musi je podzielać
co do silniczka ADA fakt - jest za słaby do takich kapci to już w ogóle, dlatego na wiosnę wstawimy inny, zastanawiam się jeszcze nad wyborem konkretnego rodzaju silnika, chciałbym żeby dobrze współgrał z gazem sekwencyjnym, miał przyzwoite osiągi i nie przepalał przy tym 20 L na 100 km
co do ALU? nie wiem dlaczego miałbym je zmieniać???
o gustach się nie rozmawia wiadomo ale wg mnie są konkretne,
nie trzeba z auta robić wiejskiego tuningu ala dymione reflektory czarne jakieś nakładki na zderzaki lub lotki i inne duperele na siłę wstawiane mające się nijak do oryginału,
wystarczy konkretne koło, które robi całą wizualną robotę
to jest oczywiście moje zdanie - nie każdy musi je podzielać
co do silniczka ADA fakt - jest za słaby do takich kapci to już w ogóle, dlatego na wiosnę wstawimy inny, zastanawiam się jeszcze nad wyborem konkretnego rodzaju silnika, chciałbym żeby dobrze współgrał z gazem sekwencyjnym, miał przyzwoite osiągi i nie przepalał przy tym 20 L na 100 km