Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Problem na benzynie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 12 lis 2014, 14:16

Rozrząd git, zapłon git, sonda git, przepływka git, przekaźnik numer 30 nowy czujnik niebieski nowy. Na gazie chodzi super, dzieje się to tylko na Benz

[ Dodano: 2014-11-13, 22:56 ]
Panowie powiedzcie mi jeszcze, czy pompa paliwa ciśnienie 3 bary będzie dobra. To pompa paliwa dzisiaj miałem auto na podnośniki odpaliłem silnik i pompa masakrycznie wyje i jakby pracowała i na 1-2s przestawała pracować I znowu pracowała. Ogólnie tak głośno pracuje ze w środku bardzo dobrze nawet ja słychać

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 lis 2014, 22:07

Jarewa pisze:Ale aldi powinno chyba być o 1 bar więcej bez uwzględniania ciśnienia atmosferycznego?
Masz racje. Uświadomiłem to sobie po dorysowaniu skali z ciśnieniem względnym.
Obrazek

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 16 lis 2014, 17:11

U mnie Panowie dziwny problem, mianowicie wymieniłem dzisiaj pompkę na starą ori. Odpalam i juz po pierwszym ruszenia czuje ze jest źle Dusi go, jadę dalej, na jalowych trzęsie buda, ledwo co rusza. Wracam pod blok i zmieniam na ta na której miałem te problemy, Odpalam i jadę i lekkie zdziwienie zrobiłem z 6km cisną pod 4-5 tys obr przy każdym biegu i szła bez żadnego zduszenie, normalnie ładnie się zbierała. Dlaczego wcześniej się dusila? Dziwne

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 lis 2014, 18:22

A już miałeś nową pompkę?

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 18 lis 2014, 00:55

Tak ta pompka była nowa, ma rok, i zaczął występować taki problem i wymieniłem na ori która była jak kupiłem ale było jeszcze gorzej, wiec założyłem ta co kupiłem rok temu, ta na której miałem opisywany problem i przestało, normalnie się zbiera teraz

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 18 lis 2014, 09:45

Nie jeździsz przypadkiem na resztach paliwa? Może zrób sobie odcięcie pompy załączane z elektrozaworu butli z gazem żeby przy jeździe na lpg ją oszczędzać.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 18 lis 2014, 09:50

Mam pół zbiornika, a jak mówiłem raz mi zabrakło paliwa

zygfryd73
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 26 sty 2010, 14:09

Post autor: zygfryd73 » 18 lis 2014, 21:20

Podobnie miałem. I wyczytałem na forum by przed jakimikolwiek naprawami silnika wymienić przekaźnik 30. Gdyż on jest odpowiedzialny za zasilanie kompa. Musi do kompa iść stały prąd a jak 30 uszkodzona to sieje prądem. I nie chce odpalić na benzynie i objawy jakby przepływka była padnięta.

[ Dodano: 2014-11-20, 13:11 ]
I pomogło:-) Odpala na jeden strzał, ładnie pracuje na benzynie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl