Witam
Panowie nurtuje mnie jedna rzecz. Jak to jest w 2.6 z powietrzem na rozruch silnika. W niektórych silnikach jest oprócz krokowca dodatkowy zawór powietrza do szybkiego rozruchu,
w 2.6 abc krokowy jest poza przepustnicą która jest na linkę , krokowy zamyka lub otwiera kanał z powietrzem w zależności czy przepustnica jest otwarta czy zamknięta przy zamkniętej przepustnicy trzpeń w krokowcu jest wsunięty czyli silnik pracuje na wolnych , moje pytanie skąd-którędy silnik pobiera powietrze do pracy na biegu jałowym skoro przepustnica jest zamknięta .
[B4 2.6 ABC] dodatkowy zawór powietrza
Re: dodatkowy zawór powietrza
no wlasnie z krokowego, ten trzpien nie jest zamkniety tylko uchylony
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Większą tajemnicą jest jak ludzie za czasów gdy I/II generacja gazu była jedyną opcją w zasięgu finansowym przeciętnych ludzi gdy wsadzali kolektor z AAH do ABC to co robili z krokowcem. W AAH jest elektromagnetyczny zawór sterowany sygnałem PWM a w ABC jest prawdziwy silniczek krokowy, który sterowany jest zupełnie inaczej. Dopiero niedawno zauważyłem przy kolektorze AAH zamontowanym w ABC w miejscu gdzie podłącza się zawór stabilizacji obrotów z AAH jest silniczek krokowy ale od II generacji gazu i on robi za sterowanie wolnymi obrotami.
Poniżej rozwiązanie tajemnicy autora tematu.
Poniżej rozwiązanie tajemnicy autora tematu.