Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Serwsówka (serwice manuall) Audi Coupe Quattr

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
ODPOWIEDZ
strugar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 lis 2014, 12:03

Serwsówka (serwice manuall) Audi Coupe Quattr

Post autor: strugar » 07 lis 2014, 17:03

Witam

Poszukuje porządnej serwisówki do Coupe Quattro

Widziałem w google
"Audi 80, 90, Coupe Quattro: 1988-1992
Official Factory Repair Manual" autorstwa p. Bentleya ale nigdzie nie moge znaleźć pdf a troche mi szkoda 150$ na wersje drukowaną.

lub haynes repair manuall.

Za reguluje i naprawiam dziekuje jak dla mnie jes zbyt mało szczegółowe. (posiadam w wersji pdf i drukowanej)


Będe bardzo wdzieczny za okazanie pomocy. jesli temat już był prosze o przeniesienie
szukałem ale nie znalazłem
Once Audi always Audi
było :
80 B3 1986r 1,8
A4 B5 1996r 1,8T quattro
A6 Avant C5 2000r 2,6

Jest
A4 Avant B5 2001r 1,9 TDI
Coupe Quattro 1990r 2,3

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 10 lis 2014, 08:05

czego dokładnie szukasz i do jakiej wersji silnikowej?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

strugar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 lis 2014, 12:03

Post autor: strugar » 11 lis 2014, 20:49

Coupe Quattro 1990r silnik 2,3 NG 98KW. Potrzebuje dokładnej serwisówki

Silnik budowa + naprawy i regulacja wtrysku z dokładnymi danymi do dokręcania śrub

Oczywiście przeniesieni napędu jak wyżej

instalacja elektryczna schematy itp.

Mój samochód jest mocno zapuszczony jak na razie udało mi się znaleźć kilka modyfikacji rodem ze stodoły a zależy mi na doprowadzeniu go w jak największym stopniu do stanu fabrycznego nie koniecznie w 100% na fabrycznych częściach. nie przepadam za tubingiem rodem ze stodoły i naprawami po kosztach.

Jak narazie samochód ma wypruty cały układ wydechowy został końcowy tłumik brakuje kata i sondy lambda, urwany jest gwint na świecy 3 cylindra wiec czeka mnie zdejmowanie głowicy, tylne zawieszenie jest makabrycznie wysokie odległość od koła 195/65/15 do rantu błotnika to 8 cm wiec wygląda to komicznie.

Instalacja elektryczna jest pomotana, po przekręceniu kluczyka podświetla się deska i przełączniki ale po wyłączeniu zapłonu i włączeniu świateł pozycyjnych nie podświetla się nic. do tego nie działający centralny zamek rozpruta instalacja audio, itp itd.

Wiec jak widzisz żeby to ogarnąć przyda mi się każda możliwa literatura lub chociaż informacja gdzie ją mogę znaleźć, samochód ma 24 lata w PL od 8. Z tego co widzę posiadasz też coupe i jak sam pewnie wiesz nie jest tanie i łatwe w naprawie a realia Polskie wszyscy znamy.
Once Audi always Audi
było :
80 B3 1986r 1,8
A4 B5 1996r 1,8T quattro
A6 Avant C5 2000r 2,6

Jest
A4 Avant B5 2001r 1,9 TDI
Coupe Quattro 1990r 2,3

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 12 lis 2014, 07:44

Na początek - mechanicznie ETKA - zapoznać się z tym oprogramowaniem i schematami mechanicznymi. to już dużo pomoże mechanicznie, choć trzeba znać parę knyfów, żeby dobrze prawidłową część danego modelu odszukać. Następnie krosreferencje ze sklepem internetowym intercarsu.
Potem schematy elektryczne są na diakom.ru , koledzy podpowiedzą dokładne linki.
Kupiłeś sztrucla z mechanicznym wtryskiem i będziesz się motał, niestety. W PL niewielu potrafi dobrze ustawić mechaniczny wtrysk.
Co do napędu - uwierz mi, to nie jest problem. Prawie wszstko jest dostępne. Problem jest jedynie, jakbyś chciał samemu niwelować luzy przekładniowe w moście lub skrzyni. Duża szansa niepowodzeń. A tak - wszystko rozkminione poprawnie. O to bym się nie martwił.
Wydech też jest dostępny, trzeba wprawdzie też znać co z czym, ale jest. Także Bosala, Walkera, ale też manufaktura prywaciarzy. Wystarczy poszukać.

Czy jest tanie w naprawie? :) To zależy :) Ja mam S2, trochę się różni w tej chwili od serii ;)

Największy problem będziesz miał z mechanicznym wtryskiem i elektryką. Reszta to pikuś tak zwany.

Serwisówki jako takiej nie ma, możesz próbować zainstalować sobie ELSA , tam podobno jest wszystko, ale ja próbowałem 159 razy to dobrze zainstalować i próbować z tego korzystać, lecz ... jestem za głupi na to ;)
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

strugar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 lis 2014, 12:03

Post autor: strugar » 16 lis 2014, 22:24

Leo Dziekuje za pomoc.

Co do mechanicznego wtrysku to o dziwo pracuje nawet równo i bez problemowo wiec narazie nie nażekam. A zależało mi aby pod maską pracowało R5 niestety na S2 nie było funduszy wiec zostało 2,3NG
Once Audi always Audi
było :
80 B3 1986r 1,8
A4 B5 1996r 1,8T quattro
A6 Avant C5 2000r 2,6

Jest
A4 Avant B5 2001r 1,9 TDI
Coupe Quattro 1990r 2,3

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 16 lis 2014, 22:28

ELSA owszem ale ma też sporo byków podobnie jak ETKA - najlepsza jest wiedza tych co zjedli na Coupe zęby. Kilku tu ich jest, kwestia dobrego podejścia do tematu.

Co do NG...niekończąca się opowieść ale jak Adam wspomniał...mechaniczny będzie najtrudniejszy do okiełznania.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

strugar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 lis 2014, 12:03

Post autor: strugar » 16 lis 2014, 22:50

Jeszcze raz wielkie dzięki za informacje moje dotychczasowe Audi były troszkę mniej " niespotykane"

Szukam Działającej ETKI lub ELSY to co jest na chomiku nie działa a korzystanie ze stronki z linka jest wielce irytujące.
http://ifinterface.com/prog/car/prog2/inprog.php

Głowica zdjęta niema tragedii jutro jedzie do "Doktora" znalazłem kolejne patenty takie jak po zaślepiane węże podciśnieniowe, guma na filtrze powietrza połatana na jakiś sylikon, uszczelka pod deklem zaworów oczywiście na czerwonym sylikonie. aparat zapłonowy poklejony poxipolem itp. itd

Ogólnie stan adekwatny do ceny :mrgreen:

Ale jak to mawia moja żona lepiej żebym siedział w garażu i dłubał jak szlifował asfalt kolanami :-P

A koszty utrzymania w dobrym stanie Motocykla są podobne z kosztami odbudowy ACOQ
Once Audi always Audi
było :
80 B3 1986r 1,8
A4 B5 1996r 1,8T quattro
A6 Avant C5 2000r 2,6

Jest
A4 Avant B5 2001r 1,9 TDI
Coupe Quattro 1990r 2,3

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 17 lis 2014, 07:49

szkoda, że będziesz rzeźbić w sztruclowatym silniku, w którym moc się szybko kończy, nawet gdybyś wałki głowicę itepe zrobił. Jeśli chcesz troszkę więcej zabawy, to od razu zmieniaj na 1.8T :)

[ Dodano: 2014-11-17, 10:25 ]
ps. ETKA z torrentów bierz, 7.0 najlepiej, bo nie sa Ci potrzebne najnowsze aktualizacje

[ Dodano: 2014-11-17, 10:25 ]
ps2. w którym miejscu etka ma błędy? :)
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 17 lis 2014, 15:42

Leo pisze: Dodano: 2014-11-17, 10:25 ]
ps2. w którym miejscu etka ma błędy? :)
Numery katalogowe oraz przypisanie niektórych części do modeli. Używam właśnie 7ki. Jak coś mam działającą bez instalacji. Odezwij się na PW.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

strugar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 lis 2014, 12:03

Post autor: strugar » 17 lis 2014, 21:39

Leo pisze:szkoda, że będziesz rzeźbić w sztruclowatym silniku, w którym moc się szybko kończy, nawet gdybyś wałki głowicę itepe zrobił. Jeśli chcesz troszkę więcej zabawy, to od razu zmieniaj na 1.8T :)

[ Dodano: 2014-11-17, 10:25 ]
ps. ETKA z torrentów bierz, 7.0 najlepiej, bo nie sa Ci potrzebne najnowsze aktualizacje

[ Dodano: 2014-11-17, 10:25 ]
ps2. w którym miejscu etka ma błędy? :)

Mi zależało na 5 cyl moje coupe będzie doprowadzone do jak największej zgodności z VIN.
Do szybkich przelotów międzymiastowych mam TDI 115KM jeszcze seria ale już czeka na chip
1.8T w wersji 180KM miałem w A4 quattro i niezbyt mnie on zachwycił jeśli będzie SWAP to jedynie 2,3 20v lub 2,2 turbo

AD ps2
ETKA która mam wysypuje się już przy instalacji "Hardlock detection failed". Niezbyt mam czas i chęci szukać w gogle jak obejść ten błąd, próbowałem ją zainstalować na win 7
Once Audi always Audi
było :
80 B3 1986r 1,8
A4 B5 1996r 1,8T quattro
A6 Avant C5 2000r 2,6

Jest
A4 Avant B5 2001r 1,9 TDI
Coupe Quattro 1990r 2,3

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 17 lis 2014, 23:11

Tutaj masz katalog online:
http://www.vagcat.com/epc/ musisz się zalogować aby widzieć obrazki login i hasło możesz sobie wziąć stąd: http://bugmenot.com/view/vagcat.com
tu drugi http://ifinterface.com/prog/car/prog2/inprog.php bierzesz free services dalej CarProg2

Tu masz schematy elektryki: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... 0DIAGRAMS/

Tu masz SSP z opisem wtrysku: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_95.PDF
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_69.PDF

Tu ssp o quattro na torsenie: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_76.PDF

Tutaj opis jak wyregulować podstawowe rzeczy w tym wtrysku:

Był gdzieś jeszcze fajny film po hiszpańsku na yt ale coś teraz nie mogę go znaleźć.

Temat niedługo przeniosę bo dział warsztat służy do zakładania tematów z opisami napraw udoskonaleń a nie zadawaniu pytań.
Części samochodowe online - Motostacja

strugar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 03 lis 2014, 12:03

Post autor: strugar » 17 lis 2014, 23:19

Jeszcze raz Wielkie dzięki za pomoc !

Temat do zamknięcia lub przeniesienia.
Once Audi always Audi
było :
80 B3 1986r 1,8
A4 B5 1996r 1,8T quattro
A6 Avant C5 2000r 2,6

Jest
A4 Avant B5 2001r 1,9 TDI
Coupe Quattro 1990r 2,3

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga