Siemanko potrzebuje wszystkich speców od elektroniki licznikowej na naszym forum. Pacjent to licznik UN4. Objawy usterek to : nie działający wskaźnik poziomu paliwa oraz temperatury płynu chłodzącego. Paliwowy czasem się lekko podniesie, potem zniża się do rezerwy.
Obrotomierz zaniża obroty teraz pytanie co jest przyczyną ? Pod obudową z boku są jakieś przełączniki o numerach 1,2,3 a pod spodem jest suwak do ustawiania Diesel/Benzin 6,5,4,3,2,1. Ustawione mam na nr 1 EG pytam się czy te ustawienia może mają wpływ na wskazania obrotomierza. Podobno oba wskaźniki mają wspólną masę. Czujniki temperatury płynu chłodzącego i paliwa są sprawne bo podpinaliśmy licznik z ABK.
[B4 2.8 AAH] Licznikowy problem ze wskaźnikami
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Tomek, normalnie trudno mi uwierzyć, że nie spotkałeś się jeszcze z tym tematem https://audi80.pl/b4-80-all-stabiliz ... vt3534.htm
Tam już chyba jest wszystko opisane na temat problemów ze wskaźnikami paliwa i temperatury.
Tam już chyba jest wszystko opisane na temat problemów ze wskaźnikami paliwa i temperatury.
Przełączniki do korekty wskazań spalania w BC.KORU pisze:Pod obudową z boku są jakieś przełączniki o numerach 1,2,3
To natomiast jest od AC i służy do wyboru języka wyświetlanych komunikatów, więc z obrotami raczej nic wspólnego mieć nie będzie.KORU pisze:a pod spodem jest suwak do ustawiania Diesel/Benzin 6,5,4,3,2,1.Ustawione mam na nr 1 EG pytam się czy te ustawienia może mają wpływ na wskazania obrotomierza.