[B3 1.8 PM] Problem z podłączeniem przekaźnika gazu
[B3 1.8 PM] Problem z podłączeniem przekaźnika gazu
Witam mam taki problem bo wymieniałem silnik z 2.0 na 1.8 i chodzi mi na gazie i na benzynie jednocześnie. Interesuje mnie dokładny schemat podłączenia przełącznika STAG2-W co i jak i podłączenie przy przekaźniku.Instalacja ma już trochę lat.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Potrzebujesz przekaźnik ze stykiem NC (normalnie zwarty), po prostu musi mieć styk 87a nie np. dwa 87 albo jeden 87.
Jeśli nie masz takiego przekaźnika a masz tylko normalnie rozwarty to możesz podłączyć go pod niebieski żółty kabel przełącznika zamiast niebieskiego z elektrozaworu gazu.
Plus na elektrozaworze gazu będzie miał kolor niebieski, plus oczywiście pojawia się przy pracy na gazie.
Jeśli nie masz takiego przekaźnika a masz tylko normalnie rozwarty to możesz podłączyć go pod niebieski żółty kabel przełącznika zamiast niebieskiego z elektrozaworu gazu.
Plus na elektrozaworze gazu będzie miał kolor niebieski, plus oczywiście pojawia się przy pracy na gazie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Bo to docięcie wtrysku a nie pompki. Tak się odcina zawsze w silnikach z elektronicznym wtryskiem. W silnikach z mechanicznym wtryskiem odcina się pompkę paliwa. Jak chce to możesz sobie też dorobić odcięcie pompy paliwa.legenda pisze:tylko czemu jak wezmę na sam gaz to pompka paliwa chodzi.
Wcześniej miałeś silnik na mechanicznym wtrysku (wszystkie 2.0 w B3 były)? To gdzieś musi być przekaźnik od tego jeśli był gaz. Jedynie będzie wymagał podłączenia pod elektrozawór tak jak przekaźnik odcinający wtrysk.
Na której pozycji przełącznika tak się dzieje? Jeśli na II to jest OK bo 0 to odpalanie i praca na gazie a I praca na benzynie. Tu masz instrukcje: http://www.ac.com.pl/public/pubonline/c ... tag2-W.pdflegenda pisze:i pali się pomarańczowa kontrolka zamiast zielonej dopiero po przegazowaniu pojawia się zielona działa tak jak na b+g
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak będziesz miał paliwo to nic jej nie będzie. Chyba że będziesz jeździł na oparach.
Jak wyżej pisałem praktycznie wszystkie montaże w bardziej w autach bez mechanicznego wtrysku są bez odcinania pompki.
Jak wyżej pisałem praktycznie wszystkie montaże w bardziej w autach bez mechanicznego wtrysku są bez odcinania pompki.
Jak nie wywaliłeś przekaźnika łącząc i połączyłeś zasilania pompki na stałe to pewnie masz jeszcze odcięcie tej pompki.legenda pisze:Wcześniej miałem 2.0 115KM.