Na wolnych obrotach silnik co jakiś czas podryguje tak jak na filmie
nie ma błędów, przekaźnik 30 sprawdzony, co może być przyczyną?
podobny problem miał gość na tym filmiku
ale rozwiązania problemu nie znalazłem.
proszę o pomoc
[B4 2.0 ABK] wolne obroty skaczą podrygują
częściej na LPG ale na PB również
Oprócz tego silnik przygasa na wolnych obrotach w czasie jazdy w korku obroty spadają do granic zgaśnięcia ok 400obr/mi.
Wygląda to tak: silnik pracuje na wolnych obrotach i wtedy gwałtownie dodaję gazu zwiększając obroty do 1200-1500 obrotów i zaraz po tym natychmiast zwalniam pedał gazu (muśnięcie pedału gazu).- jak to w korku Obroty spadają nie zatrzymując się w okolicy wartości obrotów wolnych i silnik mocno przygasa.
Ponadto jeżeli gwałtownie dodaję gazu zwiększając obroty (z wolnych obrotów) powyżej 2000 obrotów sytuacja taka nie ma miejsca.
Zapłon ustawiony zgodnie z procedurą. Lekkie przyspieszenie lub opóźnienie zapłonu bez zmian.
Miałem również nieszczelność na 4 wtryskiwaczu pd i chodził nierówno wypadały zapłony ale ten problem został już chyba rozwiązany. Może znowu jakaś nieszczelność ale jest to znaleźć ?
Pryskanie samostartem nic nie wykrywa?
Oprócz tego silnik przygasa na wolnych obrotach w czasie jazdy w korku obroty spadają do granic zgaśnięcia ok 400obr/mi.
Wygląda to tak: silnik pracuje na wolnych obrotach i wtedy gwałtownie dodaję gazu zwiększając obroty do 1200-1500 obrotów i zaraz po tym natychmiast zwalniam pedał gazu (muśnięcie pedału gazu).- jak to w korku Obroty spadają nie zatrzymując się w okolicy wartości obrotów wolnych i silnik mocno przygasa.
Ponadto jeżeli gwałtownie dodaję gazu zwiększając obroty (z wolnych obrotów) powyżej 2000 obrotów sytuacja taka nie ma miejsca.
Zapłon ustawiony zgodnie z procedurą. Lekkie przyspieszenie lub opóźnienie zapłonu bez zmian.
Miałem również nieszczelność na 4 wtryskiwaczu pd i chodził nierówno wypadały zapłony ale ten problem został już chyba rozwiązany. Może znowu jakaś nieszczelność ale jest to znaleźć ?
Pryskanie samostartem nic nie wykrywa?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 606
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
- Lokalizacja: Łódź
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
1. Do sprawdzenia szczelność dolotu i grzybka odmy.
2. Do czyszczenia i nasmarowania silniczek krokowy.
3. Zapłon zapłonem ale ustawienie rozrząd/zapłon do sprawdzenia.
4. Profilaktycznie płytka potencjometru przepływomierza do popsikania środkiem "Kontakt PR".
TPS-a zostaw sobie na koniec bo trzeba go potem adaptować miernikiem lub vagiem w zależności od wersji ABK.
2. Do czyszczenia i nasmarowania silniczek krokowy.
3. Zapłon zapłonem ale ustawienie rozrząd/zapłon do sprawdzenia.
4. Profilaktycznie płytka potencjometru przepływomierza do popsikania środkiem "Kontakt PR".
TPS-a zostaw sobie na koniec bo trzeba go potem adaptować miernikiem lub vagiem w zależności od wersji ABK.