Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ACE] słabe hamowanie po odpowietrznieniu

ODPOWIEDZ
rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

[ACE] słabe hamowanie po odpowietrznieniu

Post autor: rafalaudi1 » 22 lis 2014, 17:32

Witam,
zmieniłem przednie hamulce na Girlingi 60. Operacja poszła pomyślnie. Poszły również nowe klocki na tył i konieczna wymiana uszczelek na tłoczku i prowadniczkach.
Ogólnie hamulce kiepsko hamują. Wszystko jest ładnie odpowietrznione i nic nigdzie nie cieknie.
Problem polega na tym że po odpowietrznieniu hamulec jest beton aż do momentu przekręcenia kluczyka. Pedał hamulca trochę opada a po uruchomieniu silnika nie w ziemie ale dość nisko. Hamulce są moim zdaniem niezbyt efektywne. Łapią nisko. Jaka może być przyczyna? Czy to servo padło?

Awatar użytkownika
darek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 128
Rejestracja: 05 cze 2012, 13:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: darek90 » 22 lis 2014, 18:26

Kolego musisz odpowietrzać na odpalonym silniku bo pompa ABS nawet po włączeniu zapłonu wyłącza się po jakimś czasie i nie odpowietrzysz dobrze... Odpalone auto i odpowietrzasz od najdalszego koła do najbliższego... i nie ma, że boli...

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 22 lis 2014, 21:03

Tak też zrobiłem i nic to nie dało. Najpierw było na zgaszonym, następnie na włączonym kluczyku, a potem na zapalonym. Efekt nie zadawala. Zastanawiam sie nad zmianą serwa i zbiorniczka z 2.8 bo tam chodziło tip top.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 22 lis 2014, 21:08

Sprawdź czy nie masz gdzieś nieszczelności w podciśnieniach - serwo może walić lewizne i stąd słabsze heble.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 23 lis 2014, 11:32

Przy dwutłoczkowych zaciskach pewnie fabrycznie jest pompa z większym tłoczkiem i temu nie było takiego efektu :-/

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 23 lis 2014, 20:13

Sprawdziłem zestaw serwa z 2.8 i wszystko w składzie jest takie same jak w 2.0 16V podmienię serwo i zobaczę jaki będzie efekt. Może to serwo jest dupnięte jakieś.

[ Dodano: 2014-11-25, 07:41 ]
Wymieniłem urządzenie wspomagajace hamowanie I teraz jest ogień. Trochę trzeba było się pobawić ale cel osiągnięty.

[ Dodano: 2014-11-27, 13:39 ]
No i jeszcze wymieniona pompa hamulcowa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl