[B4 1Z] Zielona 80tka na WLS
[B4 1Z] Zielona 80tka na WLS
Witam
Do forum dołączyłem niecały miesiąc i wahałem się z dodaniem mojego TDika porównując z waszymi odstawionymi furami <ok> . Postanowiłem jednak podzielić się z wami krótkim opisem i fotkami.
Początkowo miała być A4, nawet nie myślałem o 80tce. Z egzemplarzy, które widziałem w mojej okolicy raczej nie było żadnego zadbanego i właśnie przez taki błędny pryzmat patrzyłem na te auta. Pewnego dnia dostałem informację od znajomego który siedzi w branży sprowadzania aut, że stoi w niemczech zielona B4 1994r z oryginalnym przebiegiem 194000 i jednym właścicielem od nowości. Takiej jeszcze nie widział i szkoda żeby poszła w obce ręce.
Tak też było. Za jakieś 2 tygodnie dostałem telefon, że przyjechała i stoi już na podwórku. Kiedy ją zobaczyłem - osłupiałem :mrgreen: Nigdy nie widzialem takiej 80tki, przejechałem się i powiem, że jazda nią to sama przyjemność, wszystko chodziło tak płynnie, nic nie wybite. Tym autem jeździ się bardziej komfortowo niż Volvem z 2002r., które jest w rodzinie.
Taka to krótka historyjka Audi jest u mnie od maja i sprawuje się świetnie.
Czy będą mody? Hmm kilka rzeczy na pewno chciałbym zrobić, oczywiście jeśli będą na to fundusze, głównie będę o nią dbał jak najlepiej, żeby ludzie na ulicach dalej tak samo się za nią oglądali, mimo że ma już 20 lat Korozji praktycznie nie ma, jeden burchelek z tyłu co widać na fotce. Jedynie gdzie była malowana to kawałek od końca tylnich prawych drzwi do klapki wlewu paliwa, ponieważ była tam przerysowana.
Zrobione:
-Skrzynia biegów DHF, nowe sprzęgło (03.2017)
-Wtryski 0.205 (08.2017)
-16 bit, soft by kostrz (09.2017)
-Roleta przeciwsłoneczna tylnej szyby (jeszcze brak zaczepów )
-Alufelgi "łopaty" 16 4x108
Zdjęcia z 1 dnia u mnie
Ostatni wpis w książce listopad 2007 157000km
Babcia z wnuczkiem :mrgreen:
Końcówka sierpnia i początek września 2017 były przełomowe dla mojego wozidełka Auto dostało koła 16" i nareszcie 16bitowego kompa z mapą od kostrza. Przygotowania pod mapę zrobiłem już zimą zmieniając skrzynie na dłuższą od silnika AFN i nowe sprzęgło LUK.
Do forum dołączyłem niecały miesiąc i wahałem się z dodaniem mojego TDika porównując z waszymi odstawionymi furami <ok> . Postanowiłem jednak podzielić się z wami krótkim opisem i fotkami.
Początkowo miała być A4, nawet nie myślałem o 80tce. Z egzemplarzy, które widziałem w mojej okolicy raczej nie było żadnego zadbanego i właśnie przez taki błędny pryzmat patrzyłem na te auta. Pewnego dnia dostałem informację od znajomego który siedzi w branży sprowadzania aut, że stoi w niemczech zielona B4 1994r z oryginalnym przebiegiem 194000 i jednym właścicielem od nowości. Takiej jeszcze nie widział i szkoda żeby poszła w obce ręce.
Tak też było. Za jakieś 2 tygodnie dostałem telefon, że przyjechała i stoi już na podwórku. Kiedy ją zobaczyłem - osłupiałem :mrgreen: Nigdy nie widzialem takiej 80tki, przejechałem się i powiem, że jazda nią to sama przyjemność, wszystko chodziło tak płynnie, nic nie wybite. Tym autem jeździ się bardziej komfortowo niż Volvem z 2002r., które jest w rodzinie.
Taka to krótka historyjka Audi jest u mnie od maja i sprawuje się świetnie.
Czy będą mody? Hmm kilka rzeczy na pewno chciałbym zrobić, oczywiście jeśli będą na to fundusze, głównie będę o nią dbał jak najlepiej, żeby ludzie na ulicach dalej tak samo się za nią oglądali, mimo że ma już 20 lat Korozji praktycznie nie ma, jeden burchelek z tyłu co widać na fotce. Jedynie gdzie była malowana to kawałek od końca tylnich prawych drzwi do klapki wlewu paliwa, ponieważ była tam przerysowana.
Zrobione:
-Skrzynia biegów DHF, nowe sprzęgło (03.2017)
-Wtryski 0.205 (08.2017)
-16 bit, soft by kostrz (09.2017)
-Roleta przeciwsłoneczna tylnej szyby (jeszcze brak zaczepów )
-Alufelgi "łopaty" 16 4x108
Zdjęcia z 1 dnia u mnie
Ostatni wpis w książce listopad 2007 157000km
Babcia z wnuczkiem :mrgreen:
Końcówka sierpnia i początek września 2017 były przełomowe dla mojego wozidełka Auto dostało koła 16" i nareszcie 16bitowego kompa z mapą od kostrza. Przygotowania pod mapę zrobiłem już zimą zmieniając skrzynie na dłuższą od silnika AFN i nowe sprzęgło LUK.
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2017, 20:52 przez karolo95, łącznie zmieniany 33 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 206
- Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
- Lokalizacja: TKI
-
OnlineSagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
OK, może ja coś napiszę, bo rzadko widzę takie auta, ale to co napiszę, może Ci się nie spodobać:
- nie wywalaj emblematów, to pozbawi tożsamości tak ładnego sedana
- po co Ci jakieś obrysy na kierunkowskazach ?? Jeśli to ori reflektory z kierunkami, to zostaw je jak są, niech nawiązują do epoki, z której pochodzi auto
- felgi z rantami mają już chyba wszyscy.... ale NIKT NIE MA PRZYZWOITYCH ORYGINALNYCH FELG AUDI !! (no może oprócz mnie i Ciebie).
- obniżenie tego egzemplarza to najgorsze co zrobisz. Twój samochód najlepiej się prezentuje na normalnym zawieszeniu. Aha, jeśli go obniżysz, to rzeczywiście będziesz musiał założyć jakieś 17 calowe ranty na szerokich kapciach, w przeciwnym razie pojazd będzie wyglądał jak niepełnosprawny :evil:
- przeznacz pieniążki na oryginalną klimę - nie będziesz musiał przyciemniać szyb <ok>
- powiedzmy, że ten pomysł na listwy z kierunkowskazami w zderzaku jest akceptowalny - koncepcja podobna jak w starych modelach porsche i nawiązuje do epoki auta, ale wtedy wymiana reflektorów na zespolaki. Z kolei zakup nawet używanych zespolaków to spory wydatek..... ja bym się zdecydował na regenerację odbłyśników, o ile są ori. Efekt będzie chyba bardziej zadowalający
To tyle... pamiętaj, że stan oryginalny ceni się wysoko. Do "kompleksowej" przeróbki kup sobie jakieś inne auto, a to utrzymuj w takim stanie, jak teraz - stan oryginalny też wymaga niemałej pracy.
- nie wywalaj emblematów, to pozbawi tożsamości tak ładnego sedana
- po co Ci jakieś obrysy na kierunkowskazach ?? Jeśli to ori reflektory z kierunkami, to zostaw je jak są, niech nawiązują do epoki, z której pochodzi auto
- felgi z rantami mają już chyba wszyscy.... ale NIKT NIE MA PRZYZWOITYCH ORYGINALNYCH FELG AUDI !! (no może oprócz mnie i Ciebie).
- obniżenie tego egzemplarza to najgorsze co zrobisz. Twój samochód najlepiej się prezentuje na normalnym zawieszeniu. Aha, jeśli go obniżysz, to rzeczywiście będziesz musiał założyć jakieś 17 calowe ranty na szerokich kapciach, w przeciwnym razie pojazd będzie wyglądał jak niepełnosprawny :evil:
- przeznacz pieniążki na oryginalną klimę - nie będziesz musiał przyciemniać szyb <ok>
- powiedzmy, że ten pomysł na listwy z kierunkowskazami w zderzaku jest akceptowalny - koncepcja podobna jak w starych modelach porsche i nawiązuje do epoki auta, ale wtedy wymiana reflektorów na zespolaki. Z kolei zakup nawet używanych zespolaków to spory wydatek..... ja bym się zdecydował na regenerację odbłyśników, o ile są ori. Efekt będzie chyba bardziej zadowalający
To tyle... pamiętaj, że stan oryginalny ceni się wysoko. Do "kompleksowej" przeróbki kup sobie jakieś inne auto, a to utrzymuj w takim stanie, jak teraz - stan oryginalny też wymaga niemałej pracy.
Wszystkie rady są ważne. Masz dużo racji, ale na razie to tylko moje pomysły, nic jeszcze nie jest zrobione Myślę to co w najbliższej przyszłości w niej zrobię to założe inne felgi, ale tych na pewno się nie pozbędę (zapas w bagażniku na takiej samej alu - nówka ). A emblematy hmm.. chyba jednak zostaną