Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3 NG] Dziwne objawy silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
emanuel33

Post autor: emanuel33 » 26 lis 2014, 17:27

To bys kliknal ze pomoglem <piwo>

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 27 lis 2014, 23:16

niestety problem powrócił.... czy to może być pompa paliwa z filtrem czy raczej ten zawodny mechaniczny wtrysk?

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 28 lis 2014, 11:37

Odkrec filt paliwa i spr w jakim jest stanie. A jak na wysokich obrotach? Nie ma braku paliwa, nie szarpie?
Spr swiece moze ktoras dala ciala....
Moze to byc pompka, ale nie koniecznie dawala by takie objawy.
A co teraz dokladnie dzieje sie ?

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 28 lis 2014, 14:25

jak postoi na dworze czy tam chyba też w garażu odpala i chodzi tak jakby o jeden gar mniej ale nie zawsze sporadycznie i do 2tys tak szarpie jak się jedzie a powyżej nic, pompa paliwa dziwnie żemoli ale jak jest rezerwa paliwa, świece sprawdzone wszystkie ok i powtarzam na gazie nie ma problemów

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 28 lis 2014, 16:25

Może pompa paliwa zaciera się. NG ma to do siebie, że nie można w nim jeździć na rezerwie, bo pompa zasysa wtedy syfy. Sprawdz ją czy daje odpowiednie ciśnienie.

Co to zapłonu, to jeśli cos jest np ze świecą czy przewodami, to gaz będzie chodził na wszystkie gary a na benzynie nie. Ja tak miałem. Jesteś pewny że wszysto nim na pewno ok?

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 28 lis 2014, 19:31

tak nie są zaśniedziałe ani nic każda taka sama a jak sprawdzić ciśnienie pompy paliwa?

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 28 lis 2014, 19:37


Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 28 lis 2014, 19:50

tu jest opisane jak sprawdzić czy działa ;) ale coraz bardziej zmierzam się że to wina pompy bo jak mało paliwa jest to tak dziwnie rzępoli no i raz neistety przytrafiło mi się że gasł z powodu braku bajury na zakrętach

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 28 lis 2014, 20:16

One lubie zacierac sie z braku paliwa a wytwarzaja sporo barow

[ Dodano: 2014-11-28, 20:38 ]
Cos w takim razie na temat: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 7&t=117915

nerwus1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
Lokalizacja: Głogów

Post autor: nerwus1988 » 29 lis 2014, 12:19

enzoo,kiedyś miałem podobny problem. myślałem że to układ WN bo w wilgotne dni silnik miał podobne objawy... wymieniłem wszystko co z tym związane a wina leżała w sondzie:)Przyjrzyj się najpierw jej

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 29 lis 2014, 12:22

Wilgotne dni to tez slaba masa silnika.

krs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 31 sie 2009, 10:14
Imię: Krzysztof
Model: Audi 90 B3
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.3 7A
Lokalizacja: Bochnia

Post autor: krs » 29 lis 2014, 15:28

można by jeszcze zmierzyć ciśnienie pompy paliwa było wyżej pisane :mrgreen: ciśnienie można sprawdzić specjalnym manometrem

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 974
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 29 lis 2014, 22:56

wymieniłem palec i kopułkę - troche się polepszyło wymieniłem kable - troszkę bardziej się polepszyło to teraz co sondę?

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 29 lis 2014, 23:23

Sprawdz pompe paliwa najpierw. Potem wpadaj do mnie na zmiane wtrysku <wazuuuup> <piwo> <piwo>

nerwus1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
Lokalizacja: Głogów

Post autor: nerwus1988 » 30 lis 2014, 17:59

Jak wpadnie to kto będzie bawił?:D

Miernik w rączki i działaj. gdzieś na forum powinno być napisane jak powinna lambda funkcjonować, ja już nie pamiętam a nie chce Cię w błąd wprowadzić.A że też za bardzo nie jestem kumaty w tych silnikach i sobie poradzić nie mogę to podjerzdzam do kolegi k44761 który już bardzo długo nie wchodzi na to forum a ma warsztat w Lubinie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl