Tak mam lpg na blosie,szczelność mojej rzeźbionej gumy jest ok,choć wczoraj gdy weszła w ten tryb przerywania słychać było jak gdyby syczenie gdzieś w okolicy regulatora wolnych obrotów.Pic polega na tym że gumy są szczelne,nawet na próbę zdjąłem blosa i założyłem całą drugą gumę (tą grubą od przepływki do przepustnic ) i dalej działo się to samo.mam wrażenie że to coś z elektryką.Zapłon ustawiony na lampę z regulacją 6 stopni,choć znak na kole trochę pływał przy ustawianiu nie wiem dlaczego,nie martwiło mnie to bo KE-Motronic sam reguluję zapłon,silnik nie dzwoni.Wcześniej po resecie i adaptacji a potem po jęździe próbnej z obciążeniami itd. wymigałem dwa błędy 2231 i 2344.Idę walczyć dalej spróbuję podregulować.Rozmawiałem wczoraj z kolegą Ziemor wyjaśnił mi jak do tego się zabrać.
O zgrozo mieszanka wyregulowana a cwałowanie silnika pozostało szlak by to...
Czy ktokolwiek z was zauważył u siebie we wtyczce czujnika do ECU tak wpięty rezystor?
I czy jak widać na wiązce ma być tak że czujnik od wtrysku rozruchowego jest w szeregu z czujnikiem ECU ?
[b3 2.0E 3A LPG] Nie pali na benzynie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 16
- Rejestracja: 07 wrz 2008, 15:08
A witaj <mikolaj> muszę jeszcze zrobić porządek z potencjometrem bo na ciepłym czasem się zafocha i odkryłem że zaczyna falować gdy chamuje silnikiem bo jak wyrzucam na luz to i cały dzień normalnie przelata. Poza tym jestem zadowolony w w mróz pali od strzała i kopytko też ma jak trzeba choć spala mi 12.5 l na setkę w mieście ale myślę że to też wina potka. Szkoda że na forum nikt się nie pochwalił jak chodzi ten zamiennik z IC. I czy w ogóle działa