Tak mam lpg na blosie,szczelność mojej rzeźbionej gumy jest ok,choć wczoraj gdy weszła w ten tryb przerywania słychać było jak gdyby syczenie gdzieś w okolicy regulatora wolnych obrotów.Pic polega na tym że gumy są szczelne,nawet na próbę zdjąłem blosa i założyłem całą drugą gumę (tą grubą od przepływki do przepustnic ) i dalej działo się to samo.mam wrażenie że to coś z elektryką.Zapłon ustawiony na lampę z regulacją 6 stopni,choć znak na kole trochę pływał przy ustawianiu nie wiem dlaczego,nie martwiło mnie to bo KE-Motronic sam reguluję zapłon,silnik nie dzwoni.Wcześniej po resecie i adaptacji a potem po jęździe próbnej z obciążeniami itd. wymigałem dwa błędy 2231 i 2344.Idę walczyć dalej spróbuję podregulować.Rozmawiałem wczoraj z kolegą Ziemor

wyjaśnił mi jak do tego się zabrać.
O zgrozo mieszanka wyregulowana a cwałowanie silnika pozostało szlak by to...
Czy ktokolwiek z was zauważył u siebie we wtyczce czujnika do ECU tak wpięty rezystor?
I czy jak widać na wiązce ma być tak że czujnik od wtrysku rozruchowego jest w szeregu z czujnikiem ECU ?