Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK] wtryskiwacz rozruchowy brak minusa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
doman6696
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 30 gru 2011, 20:10

[2.0 ABK] wtryskiwacz rozruchowy brak minusa

Post autor: doman6696 » 26 lis 2014, 22:42

panowie silnik ABK 2.0 95 r brak minusa podczas odpalania na wtryskiwaczu rozruchowym, prosze o pomoc ,
1: ktory przewod od wtryskiwacza powinien isc do ktorego(najlepiej kolor) ecu
2: ktory przewod od niebieskiego czujnika do ecu9 najlepiej kolor)
3: czy wtryskiwacz jest ktoryms kablem podlaczony "na stale" do niebieskiego czujnika

wszystkie kostki ok
Z GÓRY WIELKIE DZIEKI
Ostatnio zmieniony 27 lis 2014, 21:26 przez doman6696, łącznie zmieniany 1 raz.

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 26 lis 2014, 23:25

z punktu widzenia jeśli nie ma minusa to weź go z budy ;p pełno tego

Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

Post autor: Tomcio90 » 27 lis 2014, 00:29

Minusem jest sterowany wtrysk a plus stały...

doman6696
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 30 gru 2011, 20:10

Post autor: doman6696 » 27 lis 2014, 08:07

panowie wiem, ze sterowany minusem. chodzi wlasnie ktory kabel- pin w ecu jest od czujnika temperatury a ktory od wtryskiwacza rozruchowego. chce spr czy wgl przejscie jest do ecu

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 lis 2014, 08:19

doman6696, zastosuj tag w temacie _uwaga

a co do twojego pytania szukałeś na forum :?: bo zdaje było już o tym pisane, proszę pierwszy lepszy jaki znalazłem -b4-20e-abk-lpgwtrysk-rozruchowy-t27437.html

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 lis 2014, 11:31

Rozruchowy w ABK do 1992.08 jest na 3 pinie ECU a po tej dacie na 6 pinie.
A znowu na innym schemacie jest na 23 pinie kabel koloru zielono-czarnego.
Więc wraz musisz poszukać.

Czujnik płynu pin 12 lub 11 lub 14.

Czujnik jest załączany z ECU. To nie wczesne wersje mechanicznego wtrysku gdzie wtryskiwacz rozruchowy był odpalany prosto z czujnika.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 lis 2014, 11:41

aldi, czyli to co zapodałem jest do bani :?:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 lis 2014, 11:44

Ta jest coś ogólnie napisane co sprawdzić jedynie na końcu jest coś o pinie komputera. Ale i tak moja pomoc może się nie zdać na wiele bo w schematach w niebieskiej książce jest inaczej a w schematach w internecie jeszcze są inne piny.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 lis 2014, 11:47

aldi pisze:Ta jest coś ogólnie napisane co sprawdzić jedynie na końcu jest coś o pinie komputera. Ale i tak moja pomoc może się nie zdać na wiele bo w schematach w niebieskiej książce jest inaczej a w schematach w internecie jeszcze są inne piny.
no ja właśnie też się z różnymi danymi spotkałem to już sam zbaraniałem.

doman6696
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 30 gru 2011, 20:10

Post autor: doman6696 » 27 lis 2014, 21:16

sprawdziłem kable, przejścia są ok..
kabel od wtryskiwacza to kolor żółto-brąz pin nr 6,
kabel czujnika cieczy czerwono czarny pin nr 12
podjadę podłącze komp pod diagnostykę i spr, mam nadzieje że przez jakiś błąd ECU nie wysyła sygnału..będę relacjonował

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 27 lis 2014, 21:19

Sprawdź jaką temperaturę widzi ECU bo może czujnik padł i widzi za wysoką temperaturę.

doman6696
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 30 gru 2011, 20:10

Post autor: doman6696 » 27 lis 2014, 21:30

aldi jezeli chodzi o czujnik to wskazuje prawidłową rezystancję, dodatkowo drugi taki czujnik zmroziłem że wskazywało z rezystancji ok 10 stopni C i dalej nic :-/

[ Dodano: 2014-11-28, 20:35 ]
a wiec podpiąłem auto pod kompa. wyskoczyły następujące błędy:
1.czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie z biegunem dodatnim lub przerwany obwód -nieciągły
2.nastawnik biegu jałowego - niestały
3.elektroniczny moduł sterujący pracą silnika - zablokowany - nieciągły

nieciągły oznacza nie uszkodzenie wspomnianych elementów,
błędy usunąłem, przejechałem się, błędy się nie pojawiły, czyli po prostu złośliwość rzeczy martwych.
Jutro z rana zobaczę jak na zimnym silniku odpali

MORAŁ panowie, że nie od razu wymieniać części, a jak widać na forum to pierwszy idzie sławetny niebieski czujnik! sprawdzić poprawność działania, podłączenia -> diagnoza komp ->ostatecznie wymiana - tego się bedę trzymał.
DZIEKI wszystkim za pomoc i zaangażowanie, jutro napisze jak po nocy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl