Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Problem z jazdą na benzynie na zimnym silniku.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Robert21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 20 sty 2014, 09:35
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robert21 » 29 lis 2014, 00:10

Wymiana czujnika nic nie pomogła. Teraz to nawet na gazie skaczą obroty i jak się nie piłuję to gaśnie. Później to nawet nie chciał palić czy na benzynie czy na gazie. Macie jakieś pomysły co może być tego przyczyną? Roman_S masz jakiś konkretny pomysł?

adamix98
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 143
Rejestracja: 24 mar 2013, 14:33
Lokalizacja: Sztutowo

Post autor: adamix98 » 29 lis 2014, 09:28

Jeśli nie czujnik to prawdopodobnie tps poczytaj na forum na ten temat ;)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 lis 2014, 10:11

Robert21 pisze:Wymiana czujnika nic nie pomogła.
bo trzeba było go najpierw sprawdzić bo może to faktycznie nie jego wina była, na forum w tematach które Ci zapodałem na pewno jest podane jego parametry
Robert21 pisze:eraz to nawet na gazie skaczą obroty i jak się nie piłuję to gaśnie. Później to nawet nie chciał palić czy na benzynie czy na gazie. Macie jakieś pomysły co może być tego przyczyną? Roman_S masz jakiś konkretny pomysł?
może spróbuj zrobić adaptację czyli odłącz klemę na przynajmniej 15 minut a potem uruchamiasz silnik i nich pracuje na bp aż włączą się wentylatory

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 29 lis 2014, 23:04

Robert21 pisze:Wymiana czujnika nic nie pomogła. Teraz to nawet na gazie skaczą obroty i jak się nie piłuję to gaśnie. Później to nawet nie chciał palić czy na benzynie czy na gazie. Macie jakieś pomysły co może być tego przyczyną? Roman_S masz jakiś konkretny pomysł?
Konkretnego pomysłu nie mam ale mogę Ci wypisać rzeczy które wymieniłem u siebie(i nic to nie dało a również że tak to ujmę niekomfortowo jexdzi mi się na zimnym silniku)

-świece
-kable
-nowy czujnik halla
-aparat zapłonowy z golfa(stary się zacierał-ale to też nie to)
-wyczyszczona kopułka
-wszystkie filtry nowe
-udrożniona odma
-nowy czujnik IAT
-nowe czujniki temperatury niebieski i szary
-cewka sprawdzona, rezystancja w normie
-zapłon ustawiony wręcz perfekt
-nowy silniczek krokowy
-i pewnie coś jeszcze ale tak z kapelusza jak mam rzucać to nie pamiętam.

Objawy mam takie że po odpaleniu rano ,po nocnym postoju wyjeżdżam i jadę-gdy dochodzi do 50 stopni ,trochę szarpie.Gdy zgaszę silnik i zostawię na jakąś godzinę ,po ponownym odpaleniu przez kilkadziesiąt sekund jazdy silnik przerywa jak po*ebany.Poza tym ostatnio troche zaczęło strzelać w wydech.Na 99,99% myślę że to zapłon.Powodzenia Ci życzę i dużo cierpliwości bo rozwiazać ten problem może być Ci ciężko.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl