Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABT LPG] problem z silnikiem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
SebiXX

[2.0 ABT LPG] problem z silnikiem

Post autor: SebiXX » 29 lis 2014, 15:42

Witam mam problem mianowicie moja 80 na zimnym silniki strasznie trzesie nie trzyma obrotow i czesto gasnie, po nagrzaniu jest jest w miare ok ale czasami jak dojade do skrzyzowania chodzi jak by na 3 garach. dodam ze krokowiec juz chyba czwarty wymieniony wymienione tez kable oraz swiece, w czym tkwi problem? cewka? kopułka? palec? pomoze ktos bo juz sie troche z tym męcze i z góry dzieki:)
Ostatnio zmieniony 29 lis 2014, 16:06 przez SebiXX, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 lis 2014, 15:47

Nowik1992, zastosuj odpowiednio tag _uwaga

A poza tym to chyba nie w tym dziale, no ale zaraz przeniosę.

SebiXX

Post autor: SebiXX » 29 lis 2014, 16:19

zmienione mam nadzieje ze dobrze:) jak nie to popraw mnie:) dodam jeszcze ze na zimnym silniku auto na gazie o wiele lepiej pracuje niz na benzynie bo na benzynie potrafi zgasnać, potrzebuje sie dowiedzieć co wymienić gdzie szukać przyczyny a teraz zimno i robią się problemy z jazdą niestety :(

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 lis 2014, 16:29

Nowik1992, tematy nieraz przerabiane zerknij http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... ak%20zimny

Awatar użytkownika
kardi21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 10 maja 2009, 16:02
Lokalizacja: Zamość/lubelskie

Post autor: kardi21 » 29 lis 2014, 21:57

Cewka nie ma nic z tym wspólnego. Jeśli chodzi jakby na 3 gary to może też być kopułka( kopułkę z palcem najlepiej wymieniać kompletem z przewodami, na lpg szczególnie), sprawdź też niebieski czujnik temperatury,który jest w króćcu wodnym przy głowicy, sprawdź rezystancję miernikiem elektronicznym i tu masz wartości [St.Celc] - opór[om]
50 - 700-900
60 - 525-650
70 - 380-490
80 - 290-350
90 - 200-275
100 - 175-225
lub też podmień od kogoś na sprawny.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl