Witam !!
Pomału i Ja zaczynam przygodę z kolejnym V.A.G / iem,choć nie myślałem o tym,a jednak nie chcem ale muszem :mrgreen:
liczę na podpowiedzi i pomoc względem zmian ,
Qupete tą osobiście kupiłem w Niemcowni (pod i chcąc) zarazić pasją dobrego kumpla,
koledze sie życie troszke skomplikowało,Mi się ostała Audica ,nieważne !
raz wisiała na alledrogo,się nie sprzedała !,więc zacząłem pomału oswajać swój byt, że mam jeszcze Qoupe,
a że mam,to trzeba coś zrobić żeby cieszyła (mam) <ok>
na chwilę obecną!
rok - 1990
silnik -2.0 / 115ps automatic
kolor - czarny
wyposażenie / biedne !!
podgląd w dniu zakupu
Qupa już w PL,więc na szybko bele/jaki alus zagościł,no i oczywiście polerka,
reasumując dużo sie nie zmieniło,choć juz cieszy oko lepiej jak w dniu zakupu
Ponieważ to auto traktowane jest jako drugi projekt hobbystyczny w moim posiadaniu,czas jego realizacji będzie troszkę rozciągnięty,ale myślę, dojdzie do finału w miarę szybko pozytywnie.
Plany:
1 / Nisko to podstawa
2 / zmiana motoru na min. 150km,czyli cos z serji 2.6 / 2.8 chyba że dostane inne podpowiedzi,
dodam tylko że stan mojej sprawności fizycznej nie pozwala na jazdę w manualu,więc jednostka napędowa musi być z synchronizowana z automatyczną skrzynką!
pozdrawiam
B3 Qoupe 90' By Mundi
Dziki :mrgreen:,tak jak już napisałem wczesniej,przygarniając to auto,nie myślałem o sobie,Dziki pisze:fajne Coupe bo czarne <ok>
jaki przebieg że z niemcowni brałeś taką pojemność :mrgreen:
mieszkam też i w niemcowni,to nie jest tak ze pojechałem specjalnie po tą qupe,drugi fakt że kupiłem to auto po sąsiedzku za butelkę Jack Danielsa czyli 15€,
przebieg ok 200tyś,wyposażenie słabe ale darmowego można powiedzieć, się nie wybrzydza,
sugerowałem się tym że jako baza nadaje się idealnie bo:
bezwypadek,żadnej rdzy i pełno rachunków,dokumentów z wszystkimi VAG ksiażkami itp.
trzeci fakt,wysyłałem do PL. B2 coupe,koleś przyjechał zestawem i zabrał przy okazji w/w B3
dostałem jednego forumowego kolegi PW z propozycją kupna silnika,
Dzieki UFOtm,Planuje wychwycić okazję kupna kompletnego dawce B4/A4 /C4 itp. z takim silnikiem,by było wszystko w komplecie,od przekazników przez kable komputery itp,
Dawca kompletny jest najrozsądniejszym wyjściem,skupowanie po troche brakujących elementów rozszarpie nerwy,
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
si senior, jakbys jednak bral pod uwage koszty to ode mnie tez dostaniesz wszystko co potrzeba bo motor wytargalem dopiero jakies 3tygodnie temu z budy i wszystkie graty sa do niego czyli tak jak piszesz komputery wiazki przekazniki nawet lapy, wal i dyfer.
ps. ta czerwonka to zwykla czy quattrusie ?
ps. ta czerwonka to zwykla czy quattrusie ?
NOŁ niestety UFOtm :cry: ,\UFOtm pisze:ps. ta czerwonka to zwykla czy quattrusie ?
Quattrusy,to też rary. i cięzko je wyrwać w rozsądnych €€€,
za to ma jednego PLusa,
jest w 5ciu cylindrach
i z jeszcze jednym minusem <ok>
Ps.
UFOtm,skontaktuje się po świętach,
Wyslij PW z numerem tel.
smaka mi narobiłeś tym APR/em,
co prawda namierzyłem juz dawce z B4 2.8 174ps ,ale ... kto wie,