Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Swap na PM

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
mihau9999
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 07 gru 2014, 18:14

[B4 2.0 ABT] Swap na PM

Post autor: mihau9999 » 07 gru 2014, 18:22

Witam. Czy do mojej B4 podpasuje silnik z B3 z oznaczeniem PM? B3 jest z 88 roku. Mam w swojej B4 silnik ABT, aczkolwiek zatarłem go, ciężko jest znaleźć silnik ABT, a mam tanio dostępny silnik od B3 o oznaczeniu PM. Czy nie trzeba będzie zbyt dużo rezać?

//edit B3 jest z 89 roku.
Ostatnio zmieniony 07 gru 2014, 20:09 przez mihau9999, łącznie zmieniany 1 raz.

popkuszdw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 17 cze 2014, 15:26
Lokalizacja: Zduńska Wola

Post autor: popkuszdw » 07 gru 2014, 19:28

Proponuje Ci poszukać silnika 1.8 ABS z passata lub golfa, są zazwyczaj nowsze od PM-a i nie będziesz musiał kombinować z aparatem zapłonowym, nie jestem tylko pewien jak z mocowaniem ABS-a w B4 będzie...

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 gru 2014, 19:52

tylko w przypadku PM osprzęt może pozostać z ABT i mniej roboty jest.

mihau9999
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 07 gru 2014, 18:14

Post autor: mihau9999 » 07 gru 2014, 20:05

Chodzi mi o wariant w którym jest mniej roboty. Czyli mam brać PM czy ABS?

Awatar użytkownika
Krys1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 300
Rejestracja: 08 sie 2009, 15:22
Lokalizacja: Mircze

Post autor: Krys1994 » 07 gru 2014, 20:17

Zapomnieliście o najważniejszym mocowanie silnika w B4 jest do podłużnic w B3 natomiast do sanek silnika. Bez przeróbek silnika z B3 nie założysz.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 07 gru 2014, 20:38

W pasatach silniki montowane sa poprzecznie czyli większa rzeźba. ABT PM to prawie te same słupki z montażem nie powinno być problemu bo ma łapy z ABT i powinne pasować do PM. Ale tu nie wiem na 100%

Awatar użytkownika
Krys1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 300
Rejestracja: 08 sie 2009, 15:22
Lokalizacja: Mircze

Post autor: Krys1994 » 07 gru 2014, 20:48

No niestety ale blok silnika z B3 nie ma nagwintowanych otworów aby zamocować łapy z B4. Niedawno sam sie o tym przekonałem szukając właśnie słupka ABT, widziałem dużo silników zamontowanych jak i odkręconych. Jeszcze można kupić dół ABK i przełożyć głowice.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl