Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9TD AAZ] Problem z odpalaniem II.

ODPOWIEDZ
gremlin1232
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 27 maja 2014, 11:29

[B4 1,9TD AAZ] Problem z odpalaniem II.

Post autor: gremlin1232 » 01 gru 2014, 17:47

Witam wszystkich.

Mój problem polega na tym, że po dłuższym postoju auto ciężko odpala. Teraz jak jest zimniej jeszcze gorzej. W lipcu wymieniłem końcówki wtrysków. Teraz zauważyłem wycieki z pompy. Moje pytanie jest takie: czy naprawiać pompę wtryskową? Na pewno coś jest nie tak, bo byłem u mechanika i powiedział, że nie dał rady ustawić kąta wtrysku na 0,9 mm. Był sporo wyższy (mówił dwie setki a teraz jest setka). Czy kupić mocniejszy akumulator? Posiadam Warte 60Ah 370A DIN oraz TOPLA- nie pamiętam pojemności, 540A EN. Z racji tej że nie mam zbyt dużo pieniędzy chciałbym prosić o wybór jednej z tych dwóch opcji, czyli uszczelnienie pompy lub kupno akumulatora.

Z góry dzięki i pozdrawiam!

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 01 gru 2014, 19:53

uszczelnij pompe i zmien mechanika. <ok>
Niby jakim cudem nie da sie kąta ustawic? jedyna mozliwosc to to ze rozrzad jest zle ustawiony, ale on powinien o tym wiedziec
usczelnisz pompe i bedzie palil jak nalezy, a uzywki nie polecam bo mozna sie przejechac <ok>

gremlin1232
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 27 maja 2014, 11:29

Post autor: gremlin1232 » 01 gru 2014, 21:26

To jest akurat jedyny mechanik w okolicy który wie, że jest takie coś jak kąt wtrysku i umie to ustawiać. Tak mówił że "nie chce na siłe kręcić" czy coś takiego i też powiedział że albo coś w pompie nie tak albo przy rozrządzie. A rozrząd wygląda na dobrze ustawiony. Czyli uszczelnienie pompy i ustawienie kąta wtrysku starczy oraz jeden z akumulatorów które posiadam?

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 01 gru 2014, 22:09

gremlin1232 pisze:Czyli uszczelnienie pompy i ustawienie kąta wtrysku starczy oraz jeden z akumulatorów które posiadam?
tak i generalnie zwracaj uwage na prad rozruchu, i wyzszy tym lepszy

mateusz290
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 02 gru 2014, 12:44

Post autor: mateusz290 » 02 gru 2014, 13:43

Jesli aku jest sprawny i trzyma to nie ma sensu go wymieniac jesli nie masz kasy pod warunkiem ze ma mniej niz 5 lat bo np tej zimy moze umrzeć tego nigdy nie wiesz.

gremlin1232
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 27 maja 2014, 11:29

Post autor: gremlin1232 » 04 gru 2014, 15:40

Pompa uszczelniona, kąt wtrysku ustawiony. Jest sporo lepiej, ale po odpaleniu silnik pracuje bardzo nierówno, tzn. "skaczą obroty" a wcześniej tego nie było. O ile mi wiadomo to objaw niesprawnych wtrysków a ten sam mechanik wymieniał mi końcówki w sierpniu tego roku. Co mam teraz zrobić? :-| Bardzo proszę o pomoc. Dzięki!

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 08 gru 2014, 23:27

dac do innego zakladu do sprawdzenia

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga