Witam
Od pewnego czasu zmagam się z kłopotami związanymi z pukaniem różnych elementów zawieszenia. Pisze tu ponieważ moim zdaniem ta przypadłość zaczęła się po wymianie sprężyn ze sportowych czerwonych na ori KAYABY. Czy w fabrycznie obniżanych 80-tkach stosowano jakieś krótsze wahacze?
Nie wiem czy powiązywanie stuków z wymiana sprężyn i amorów ma sens.
[B4 Avant] Problemy z zawiasem po wymianie sprężyn
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
Praktycznie po przejechaniu kilku kilometrów. Dodatkowo podczas kręcenia kierownicą podczas powolnego zjazdu po wybojach coś strzela ale nie wiem skąd. Na trzepakach byłem kilka razy i za każdym razem diagnosta nie widział luzów.
Po pewnym czasie zauważyłem, że śruba rzymska do regulacji drążków ociera o karoserie, gdzie przy obniżonym zawieszeniu tego nie było.
Po pewnym czasie zauważyłem, że śruba rzymska do regulacji drążków ociera o karoserie, gdzie przy obniżonym zawieszeniu tego nie było.