moje pytanie jest takie
czy kupno sprezyn przod np -60 z 2,0 i zalozenie jej do 2,6 spowoduje :
a) skladanie sie sprezyny do zera (taki objaw mam teraz w gwincie)
b) spowoduje wieksze obnizenie auta ale sprezyny nie beda zginac sie do zera na dziurach
mam pewne plany nie wiem czy w tym sezonie ale ogolnie moj gwint bedzie na sprzedaz ewentualnie zamiane jakis kit z caba uzywany + dopplata
[B4 2.6 ABC] sprezyny obnizajaca 2,0 a 2,6
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
- Lokalizacja: Katowice
Nie chcę straszyć ale u mnie na seryjnym amortyzatorze sprężyna czerwona FK składa się praktycznie do zera. Na wszystkich dziurach jak łupie to aż wydaje się że cały przód mógłby odpaść, a to dlatego chyba że amortyzatory liche a huk to dobijająca końcówka drążka o nadwozie ;/ Mam inny kit i nie wiem czy coś się zmieni. Mój znajomy wyginał drążki kierownicze w swojej b4 żeby zmieścić 2.7t i trochę ją zglebić
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
v6 jest znacznie cięższe od r4 więc i jedna i druga opcja może się zdarzyć, wszystko zależy od stanu tych sprężyn.zzzagubiony pisze:a) skladanie sie sprezyny do zera (taki objaw mam teraz w gwincie)
b) spowoduje wieksze obnizenie auta ale sprezyny nie beda zginac sie do zera na dziurach
u siebie miałem w drugą stronę, czyli sprężyny -60 v6 z silnikiem r4, przez co auto nie siadło jak powinno i było w górze.
jedno jest pewne, na pewno siądzie Ci bardziej niż deklarowana wartość.