Witam.
Posiadam Audi 80 b4 coupe, wczoraj podczas powrotu z pracy zaczęło świrować a mianowicie zaczęło mi gasnąć radio, po czym padły mi światła i deska rozdzielcza, auto nie zgasło i dalej mogłam nim jechać. Zajechałam na parking, nie wiedząc co zrobić postałam na odpalonym silniku jakieś 10minut po czym podświetlenie deski rozdzielczej wróciło, światła również mogłam odpalić. Dziś jak gdyby nigdy nic auto odpaliło normalnie, ale do tej pory nie wiem jaka jest tego przyczyna..
Problem jest taki, że kompletnie nie znam się na autach, jestem kobietą :mrgreen: i w dodatku obecnie jestem sama za granicą więc bracia nawet nie mają mi jak pomóc :cry: stąd też mój temat tutaj z nadzieją, że może ktoś z Was mógłby wiedzieć o co chodzi.
[B4 2.3 NG] podczas jazdy zgasły światła,radio i deska rozdz
Witam
Moim zdaniem moze byc tu problez z przewodem zasniedzialym nie laczy i otego bedzie sie grzal i smierdzial ewentualnie jakies zwarcie najlepiej bylo by sie udac do kogos kto zdejmnie polkie pod kierownica i wszystko sprawdzi i mniej gasnice w samochodzie bo nigdy nic nie wiadomo jak juz cyrki z przewodami sie dzeja
Moim zdaniem moze byc tu problez z przewodem zasniedzialym nie laczy i otego bedzie sie grzal i smierdzial ewentualnie jakies zwarcie najlepiej bylo by sie udac do kogos kto zdejmnie polkie pod kierownica i wszystko sprawdzi i mniej gasnice w samochodzie bo nigdy nic nie wiadomo jak juz cyrki z przewodami sie dzeja
-
- Forum Audi 80
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
Może po prostu ładowanie akumulatora zniknęło i akumulator zaczął się rozładowywać.
Dobrze by było zmierzyć napięcie w momencie, gdy to się dzieje. Czasem alternator potrafi tak się zepsuć że kontrolka się nie zaświeci.
Albo kostka stacyjka nie łączy ale światła są na oddzielnym styku niż radio. Radio w audi 80 ma zazwyczaj stałe zasilanie nie idące przez stacyjkę, więc ta teoria trochę nie pasuje.