[B3 1.8 PM] Problem z jazdą na benzynie.
Problem z jazdą na benzynie.
Nie dawno zrobiłem reset ECU i pojechałem do Wrocławia. Od mojej miejscowości jakieś 60km więc razem przejechałem 120km na benzynie i nic się nie działo a jak pod koniec trasy przełączyłem na LPG i za jakiś czas znowu na benzyne zaczęły się cyrki.. Coś się musiało zmienić bo jeszcze nie dawno tyle bym nie przejechał.. Więc wychodzi na to że jak nie przełącze na LPG to autko na bezynie ładnie jeździ..
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
Według tego opisu ' M@sTER' wynika,że masz do ogarnięcia gaz- podjedź do dobrego gazownika podłączy lpg pod kompa i będzie wiadomo np. jak pracuje sonda, i co warto by wymienić.
Parownik można wyczyścić i wymienić membranę do tego filterek gazu -koszty nie duże a będziesz miał
coś zrobione. Wymieniać części na chybił trafił nie polecam
Parownik można wyczyścić i wymienić membranę do tego filterek gazu -koszty nie duże a będziesz miał
coś zrobione. Wymieniać części na chybił trafił nie polecam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nie wiadomo czy on w ogóle ma gaz II generacji. Ale jak gazownik chciał go naciągnąć na montaż elektroniki to pewnie nie ma albo ma jakąś egzotyczną. Chyba że gazownik bardzo chciał go naciągnąć nawet jeśli ma on sprawny komputer.BLUECONECT pisze:podjedź do dobrego gazownika podłączy lpg pod kompa i będzie wiadomo np. jak pracuje sonda, i co warto by wymienić.
Problem z jazdą na benzynie.
Sonda była normalnie podłączona po tym resecie tyle zrobiłem, dopiero później jak przełączyłem na lpg i później znowu na benzyne to zaczęły się cyrki.kardi21 pisze:A gdy zrobiłeś te 120 km po resecie ECU i wsio było dobrze na benzynie to miałeś odłączoną sondę w tym czasie jak Aldi pisał?
I gaz mam 1 generacji
Problem z jazdą na benzynie.
Witam. Dopiero teraz znalazłem czas na ogarnięcie moje problemu z Audi próbne matury były troche nauki i czasu nie było. Byłem dzisiaj u mechanika powiedziałem co sie dzieje i powiedziałem o rozwiązaniu z przekaźnikiem. Powiedział ze jest to rozwiązanie, ale zaproponował cos takiego jak reset ECU przy zapłonie, mówił ze lepiej to zrobic. Czyli jak wyłacze silnik to nastąpi reset ECU. Wie ktoś może jak to działa w praktyce.? I czy kazać mu to zrobić.?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak właśnie tak to działa że po wyłączeniu zapłonu odłącza stały plus z ECU. Na poprzedniej stronie opisywałem: audi80.pl/viewtopic.php?p=963138M@sTeR pisze:Powiedział ze jest to rozwiązanie, ale zaproponował cos takiego jak reset ECU przy zapłonie, mówił ze lepiej to zrobic. Czyli jak wyłacze silnik to nastąpi reset ECU. Wie ktoś może jak to działa w praktyce.? I czy kazać mu to zrobić.?
Problem z jazdą na benzynie.
To jak to będzie.. Liczmy będe jechał na gazie, gazu braknie przełącze na benzyne i problemu z dławieniem już nie będzie.?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Problem z jazdą na benzynie.
Czyli wychodzi na to że jak będe jechał długo na gazie, braknie gazu to bede musiał zgasić auto i poczekac chwile żeby jechało na benzyne.?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Problem z jazdą na benzynie.
Tyle że jak na benzynie będzie jeździł to bedę jeździł raz na tym raz na tym.. To jak myślisz mówić mu żeby to robił.?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 13 sty 2015, 17:52
- Lokalizacja: augustów
Problem z jazdą na benzynie.
Dobrze łączy.
[ Dodano: 2015-01-17, 14:43 ]
Mechanik zrobił te odcięcie i śmiga jak na razie
[ Dodano: 2015-01-17, 14:43 ]
Mechanik zrobił te odcięcie i śmiga jak na razie