Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9 tdi+] pakiet s2, usa, kt4 18, gwint, recaro

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
M4teusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 188
Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Sączów

Post autor: M4teusz » 07 gru 2014, 17:40

US'y pierwsza klasa <ok> A co z zawiasem? Zostaje czy na lato wraca gwint? :-)

Awatar użytkownika
gazela93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 23 kwie 2013, 22:17
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gazela93 » 07 gru 2014, 22:02

A po co komu gleba na zimę? :)

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 08 gru 2014, 00:40

Gwint czeka sobie grzecznie na wiosne, troche zmieniaja sie priorytety ale to zobaczymy jak bedzie sie cieplo robic :)

[ Dodano: 2014-12-14, 23:17 ]
Dzis po niepokojacych objawach-czasem swiecila sie kontrolka siec zarowych w czasie jazdy plus szarpanie na wolnych postanowilem rozebrac nastawnik i wyczyscic z domniemanych opilkow. Oslaniany przez kolege Dave'a i Bronka dokonalem rozbiorki.
Naszym oczom ukazal sie taki oto widok-wykalaczka dla uwypulkenia co zastalismy... Obrazek

na 7 nozek(slownie: siedem) 3 (slownie: trzy) byly odlutowane, dziwne ze auto w ogole jezdzilo. Od razu wyjasnila sie sprawa ciaglego kopcenia i 2 letniej walki z nim-po naprawie nie kopci nawet na rsw 700 i dawce 2,5....
Nastawnik i przekaldka robiona przez mega polecanego Trepka...
Wczesniejsze poprawki kolegi Wojtasnego juz pokazaly jego fachowosc, 2 lata walki z dymem, telefoniczne konsultacje z kostrzem i zmiany programow(wydatki) plus ciagly blad swiec i brak ich grzania(ponoc nie powinno tego byc) a to tylko to co teraz na szybko sobie przypomnialem.
Ah jeszcze zdziwienie Wojtasnego ze RSW ustawil na 760-bo dokladniej sie nie dalo.....a winno byc 720 hahah jak teraz to wszystko widze to nie wiem czy smiac sie czy plakac. Chyba przelutuje kompa od nowa.

Dziwne ze to auto caly czas smigalo i bylo w miare normalne spalanie itp.

Awatar użytkownika
bbbalbina
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 22 wrz 2012, 22:15

Post autor: bbbalbina » 15 gru 2014, 08:43

klife pisze:Gwint czeka sobie grzecznie na wiosne, troche zmieniaja sie priorytety ale to zobaczymy jak bedzie sie cieplo robic :)

[ Dodano: 2014-12-14, 23:17 ]
Dzis po niepokojacych objawach-czasem swiecila sie kontrolka siec zarowych w czasie jazdy plus szarpanie na wolnych postanowilem rozebrac nastawnik i wyczyscic z domniemanych opilkow. Oslaniany przez kolege Dave'a i Bronka dokonalem rozbiorki.
Naszym oczom ukazal sie taki oto widok-wykalaczka dla uwypulkenia co zastalismy... [url=http://images70.fotosik.pl/453/45dd863327132d0bm.jpg]Obrazek[/URL]

na 7 nozek(slownie: siedem) 3 (slownie: trzy) byly odlutowane, dziwne ze auto w ogole jezdzilo. Od razu wyjasnila sie sprawa ciaglego kopcenia i 2 letniej walki z nim-po naprawie nie kopci nawet na rsw 700 i dawce 2,5....
Nastawnik i przekaldka robiona przez mega polecanego Trepka...
Wczesniejsze poprawki kolegi Wojtasnego juz pokazaly jego fachowosc, 2 lata walki z dymem, telefoniczne konsultacje z kostrzem i zmiany programow(wydatki) plus ciagly blad swiec i brak ich grzania(ponoc nie powinno tego byc) a to tylko to co teraz na szybko sobie przypomnialem.
Ah jeszcze zdziwienie Wojtasnego ze RSW ustawil na 760-bo dokladniej sie nie dalo.....a winno byc 720 hahah jak teraz to wszystko widze to nie wiem czy smiac sie czy plakac. Chyba przelutuje kompa od nowa.

Dziwne ze to auto caly czas smigalo i bylo w miare normalne spalanie itp.


:-(

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 15 gru 2014, 14:35

klife, Współczuję, najgorzej jak walczymy i nie wiemy z czym, a problemem może okazać się nawet "błahostka"

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 15 gru 2014, 22:58

Bo fachowców nie brakuje w około wszyscy tylko ciągną kasę a bolączki pozostają więc samemu trza dłubać i się wspierać :mrgreen: lutownica nie gryzie i plastiki też dobrze lepi pierdyknełem Dejvowi zaczep w obudowie kiery tzymalo jak tralalalaaaa :mrgreen: buahahahaaa

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 19 gru 2014, 22:08

trzeba ogarnac wiekszy garaz na te spotkania garazowe :P

Tymczasem wpadla wypolerowana rozporka z odnowionymi mocowaniami - nowa powloka
Obrazek Obrazek

I o dziwo bardzo ciezko dostepny spojler z compi - tymczaosowo psikniety jak i zderzak sprayem :)

Obrazek

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 19 gru 2014, 22:53

klife pisze:I o dziwo bardzo ciezko dostepny spojler z compi
jaki on ciężko dostępny :o

nie miałbyś jeszcze jednej takiej rozpórki skołować ? ;-)

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 20 gru 2014, 14:57

jakoś mi nie podchodzi tutaj ten spoiler , za dużo już jest na tym tyle , do wywalenia musowo emblematy "80" i "1.9 TDI" a reszta ok ;-)

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 21 gru 2014, 01:17

Rozporka "znalezna" i poki co nie trafilem na druga taka, znaczki zostana chyba ze doczeka sie malowania ;)

Spojler teraz wyglada jak kupa ale jak na wiosne auto zejdzie na ziemie to dopelni mojej wizji nisko i szeroko :)

Wezcie pod uwage ze ja w nia inwestuje duzo mechanicznie bo glowny cel tego auto to robic duze przebiegi a wizualnosc to tylko bardzo duze okazje lub gratisy - inwestycja na przyszlosc :P

Zmiana wtryskow na 216 wtepnie bo sa w srednim stanie, spore korekty maja.
Wykres z kpovera z przed chwili

Obrazek

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 20 sty 2015, 18:52

Wynik nie jest zły ;-) Na jakim to ciśnieniu ? Ogarnij dobrze wagę auta, może coś się zmieni ;-)

Awatar użytkownika
gazela93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 23 kwie 2013, 22:17
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gazela93 » 21 sty 2015, 11:34

Za dobrze to wygląda :D

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 21 sty 2015, 18:22

Hehe trochę wyszło <ok>

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 21 sty 2015, 18:29

Ja nie jestem zadowolony ale zobaczymy co wyjdzie jak zwaze auto..

[ Dodano: 2015-01-22, 22:05 ]
Wykresy doladowania na 4 biegu dla zainteresowanych

Obrazek

W mniejszym zakresie dla lepszej widocznosci

Obrazek

I cos co mnie zaskoczylo - porownanie mapy a realiow

Obrazek

[ Dodano: 2015-01-22, 22:20 ]
Porownanie 3-4 bieg doladowania zadane i rzeczywiste...
Obrazek

[ Dodano: 2015-01-23, 16:53 ]
Dzis zwazylem auto i z polowa baku wazy 1390....wiec ze mna 1480

Troche mnie to zaskoczylo <osohozi>

146KM/350NM

Obrazek

Problem zaczyna sie ze sprzeglem bo sie slizga mimo ze nie ma roku jak wsadzilem nowego sachsa.....2,3,4 bieg nie daje rady od 2200 obrotow od razu na 2800. Do tego koniecznie IC trzeba zrobic duzy bo auto sie grzeje przy palowaniu bardzo szybko

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 23 sty 2015, 22:13

klife, Wynik dobry, a co do IC, to masz ori kierownicę na IC ? u mnie jak jeździłem na ori zderzaku bez kierownicy to było gorsze chłodzenie niż jak z kierownicą. Teraz jest super, nawet po logach widać, zakręcę go do 4tys. obr i temp. nie wyjdzie powyżej 90'C, a normalnie trzyma 87'C (taki termostat) i to ostatnio cały czas mam zasłoniętą chłodnicę żeby się szybciej rozgrzewał :mrgreen:

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl