[80 B4 1.9 tdi+] pakiet s2, usa, kt4 18, gwint, recaro
Gwint czeka sobie grzecznie na wiosne, troche zmieniaja sie priorytety ale to zobaczymy jak bedzie sie cieplo robic
[ Dodano: 2014-12-14, 23:17 ]
Dzis po niepokojacych objawach-czasem swiecila sie kontrolka siec zarowych w czasie jazdy plus szarpanie na wolnych postanowilem rozebrac nastawnik i wyczyscic z domniemanych opilkow. Oslaniany przez kolege Dave'a i Bronka dokonalem rozbiorki.
Naszym oczom ukazal sie taki oto widok-wykalaczka dla uwypulkenia co zastalismy...
na 7 nozek(slownie: siedem) 3 (slownie: trzy) byly odlutowane, dziwne ze auto w ogole jezdzilo. Od razu wyjasnila sie sprawa ciaglego kopcenia i 2 letniej walki z nim-po naprawie nie kopci nawet na rsw 700 i dawce 2,5....
Nastawnik i przekaldka robiona przez mega polecanego Trepka...
Wczesniejsze poprawki kolegi Wojtasnego juz pokazaly jego fachowosc, 2 lata walki z dymem, telefoniczne konsultacje z kostrzem i zmiany programow(wydatki) plus ciagly blad swiec i brak ich grzania(ponoc nie powinno tego byc) a to tylko to co teraz na szybko sobie przypomnialem.
Ah jeszcze zdziwienie Wojtasnego ze RSW ustawil na 760-bo dokladniej sie nie dalo.....a winno byc 720 hahah jak teraz to wszystko widze to nie wiem czy smiac sie czy plakac. Chyba przelutuje kompa od nowa.
Dziwne ze to auto caly czas smigalo i bylo w miare normalne spalanie itp.
[ Dodano: 2014-12-14, 23:17 ]
Dzis po niepokojacych objawach-czasem swiecila sie kontrolka siec zarowych w czasie jazdy plus szarpanie na wolnych postanowilem rozebrac nastawnik i wyczyscic z domniemanych opilkow. Oslaniany przez kolege Dave'a i Bronka dokonalem rozbiorki.
Naszym oczom ukazal sie taki oto widok-wykalaczka dla uwypulkenia co zastalismy...
na 7 nozek(slownie: siedem) 3 (slownie: trzy) byly odlutowane, dziwne ze auto w ogole jezdzilo. Od razu wyjasnila sie sprawa ciaglego kopcenia i 2 letniej walki z nim-po naprawie nie kopci nawet na rsw 700 i dawce 2,5....
Nastawnik i przekaldka robiona przez mega polecanego Trepka...
Wczesniejsze poprawki kolegi Wojtasnego juz pokazaly jego fachowosc, 2 lata walki z dymem, telefoniczne konsultacje z kostrzem i zmiany programow(wydatki) plus ciagly blad swiec i brak ich grzania(ponoc nie powinno tego byc) a to tylko to co teraz na szybko sobie przypomnialem.
Ah jeszcze zdziwienie Wojtasnego ze RSW ustawil na 760-bo dokladniej sie nie dalo.....a winno byc 720 hahah jak teraz to wszystko widze to nie wiem czy smiac sie czy plakac. Chyba przelutuje kompa od nowa.
Dziwne ze to auto caly czas smigalo i bylo w miare normalne spalanie itp.
klife pisze:Gwint czeka sobie grzecznie na wiosne, troche zmieniaja sie priorytety ale to zobaczymy jak bedzie sie cieplo robic
[ Dodano: 2014-12-14, 23:17 ]
Dzis po niepokojacych objawach-czasem swiecila sie kontrolka siec zarowych w czasie jazdy plus szarpanie na wolnych postanowilem rozebrac nastawnik i wyczyscic z domniemanych opilkow. Oslaniany przez kolege Dave'a i Bronka dokonalem rozbiorki.
Naszym oczom ukazal sie taki oto widok-wykalaczka dla uwypulkenia co zastalismy... [url=http://images70.fotosik.pl/453/45dd863327132d0bm.jpg]Obrazek[/URL]
na 7 nozek(slownie: siedem) 3 (slownie: trzy) byly odlutowane, dziwne ze auto w ogole jezdzilo. Od razu wyjasnila sie sprawa ciaglego kopcenia i 2 letniej walki z nim-po naprawie nie kopci nawet na rsw 700 i dawce 2,5....
Nastawnik i przekaldka robiona przez mega polecanego Trepka...
Wczesniejsze poprawki kolegi Wojtasnego juz pokazaly jego fachowosc, 2 lata walki z dymem, telefoniczne konsultacje z kostrzem i zmiany programow(wydatki) plus ciagly blad swiec i brak ich grzania(ponoc nie powinno tego byc) a to tylko to co teraz na szybko sobie przypomnialem.
Ah jeszcze zdziwienie Wojtasnego ze RSW ustawil na 760-bo dokladniej sie nie dalo.....a winno byc 720 hahah jak teraz to wszystko widze to nie wiem czy smiac sie czy plakac. Chyba przelutuje kompa od nowa.
Dziwne ze to auto caly czas smigalo i bylo w miare normalne spalanie itp.
Rozporka "znalezna" i poki co nie trafilem na druga taka, znaczki zostana chyba ze doczeka sie malowania
Spojler teraz wyglada jak kupa ale jak na wiosne auto zejdzie na ziemie to dopelni mojej wizji nisko i szeroko
Wezcie pod uwage ze ja w nia inwestuje duzo mechanicznie bo glowny cel tego auto to robic duze przebiegi a wizualnosc to tylko bardzo duze okazje lub gratisy - inwestycja na przyszlosc
Zmiana wtryskow na 216 wtepnie bo sa w srednim stanie, spore korekty maja.
Wykres z kpovera z przed chwili
Spojler teraz wyglada jak kupa ale jak na wiosne auto zejdzie na ziemie to dopelni mojej wizji nisko i szeroko
Wezcie pod uwage ze ja w nia inwestuje duzo mechanicznie bo glowny cel tego auto to robic duze przebiegi a wizualnosc to tylko bardzo duze okazje lub gratisy - inwestycja na przyszlosc
Zmiana wtryskow na 216 wtepnie bo sa w srednim stanie, spore korekty maja.
Wykres z kpovera z przed chwili
Ja nie jestem zadowolony ale zobaczymy co wyjdzie jak zwaze auto..
[ Dodano: 2015-01-22, 22:05 ]
Wykresy doladowania na 4 biegu dla zainteresowanych
W mniejszym zakresie dla lepszej widocznosci
I cos co mnie zaskoczylo - porownanie mapy a realiow
[ Dodano: 2015-01-22, 22:20 ]
Porownanie 3-4 bieg doladowania zadane i rzeczywiste...
[ Dodano: 2015-01-23, 16:53 ]
Dzis zwazylem auto i z polowa baku wazy 1390....wiec ze mna 1480
Troche mnie to zaskoczylo <osohozi>
146KM/350NM
Problem zaczyna sie ze sprzeglem bo sie slizga mimo ze nie ma roku jak wsadzilem nowego sachsa.....2,3,4 bieg nie daje rady od 2200 obrotow od razu na 2800. Do tego koniecznie IC trzeba zrobic duzy bo auto sie grzeje przy palowaniu bardzo szybko
[ Dodano: 2015-01-22, 22:05 ]
Wykresy doladowania na 4 biegu dla zainteresowanych
W mniejszym zakresie dla lepszej widocznosci
I cos co mnie zaskoczylo - porownanie mapy a realiow
[ Dodano: 2015-01-22, 22:20 ]
Porownanie 3-4 bieg doladowania zadane i rzeczywiste...
[ Dodano: 2015-01-23, 16:53 ]
Dzis zwazylem auto i z polowa baku wazy 1390....wiec ze mna 1480
Troche mnie to zaskoczylo <osohozi>
146KM/350NM
Problem zaczyna sie ze sprzeglem bo sie slizga mimo ze nie ma roku jak wsadzilem nowego sachsa.....2,3,4 bieg nie daje rady od 2200 obrotow od razu na 2800. Do tego koniecznie IC trzeba zrobic duzy bo auto sie grzeje przy palowaniu bardzo szybko
klife, Wynik dobry, a co do IC, to masz ori kierownicę na IC ? u mnie jak jeździłem na ori zderzaku bez kierownicy to było gorsze chłodzenie niż jak z kierownicą. Teraz jest super, nawet po logach widać, zakręcę go do 4tys. obr i temp. nie wyjdzie powyżej 90'C, a normalnie trzyma 87'C (taki termostat) i to ostatnio cały czas mam zasłoniętą chłodnicę żeby się szybciej rozgrzewał :mrgreen: