A6 C4 czyli karawan by afro89.
A6 C4 czyli karawan by afro89.
Witam. Autko posiadam już kilka ładnych lat. Pod maską siedzi poczciwe 2,5 TDI AEL 140KM, z którego staram się wycisnąć jak najwięcej. O tym później :mrgreen: Z wyposażenia od samego zakupu posiada:
-klimatron
-nagłośnienie BOSE + zmieniarka
-kiera 3 ramienna
-chrom pakiet
-podłokietnik
-2x elektryczne szyby
Po zakupie zawitały:
-komplet dekorów w carbonie
-fotele recaro obszyte na nowo + tylna kanapa
-tempomat (na chwilę obecną nieczynne po zmianie sterownika)
-licznik AC BC (na chwilę obecną nieczynne po zmianie sterownika)
-zawias weitec
-heble z przodu 312mm (seria 288) w planach coś mocniejszego
-koło RH zw1 17, 8 oraz 8,5 cala, na nowy sezon będzie 8,5 i 9
-czarny front
Z modów mechanicznych przy silniku dużo się działo, począwszy od:
-turbiny K24 z merca i wtryski 0.230. Było coś około 190KM i 420NM
-następnie zawitała turbina z 2,5 tdi V6 GT2052V. Koników było ciut mniej ale za to kreski wyglądały duuużo lepiej.
-obecnie siedzi przerobione osobiście GTB2260 + wtryski 0.270 + wałek świątek + sterownik 16bit EDC 15VM+ z VW LT (z silnika ANJ) kolektor wydechowy uspawany, kolektor ssący uspawany, wydech 2,75 cala z kwasówki, dolot z centranie umieszczonym IC, korby z PD-ków, sztywne koło + tarcza na kevlarze, MAP 3bar. I to chyba wszystko. Obecnie generuje moc 259KM i 498NM.
Może nie będę wstawiał zdjęć jak wyglądał podczas zakupu, lecz stan obecny.
A tu mamy Panhardzik na śrubie rzymskiej
Więcej zdjęć wieczorem.
-klimatron
-nagłośnienie BOSE + zmieniarka
-kiera 3 ramienna
-chrom pakiet
-podłokietnik
-2x elektryczne szyby
Po zakupie zawitały:
-komplet dekorów w carbonie
-fotele recaro obszyte na nowo + tylna kanapa
-tempomat (na chwilę obecną nieczynne po zmianie sterownika)
-licznik AC BC (na chwilę obecną nieczynne po zmianie sterownika)
-zawias weitec
-heble z przodu 312mm (seria 288) w planach coś mocniejszego
-koło RH zw1 17, 8 oraz 8,5 cala, na nowy sezon będzie 8,5 i 9
-czarny front
Z modów mechanicznych przy silniku dużo się działo, począwszy od:
-turbiny K24 z merca i wtryski 0.230. Było coś około 190KM i 420NM
-następnie zawitała turbina z 2,5 tdi V6 GT2052V. Koników było ciut mniej ale za to kreski wyglądały duuużo lepiej.
-obecnie siedzi przerobione osobiście GTB2260 + wtryski 0.270 + wałek świątek + sterownik 16bit EDC 15VM+ z VW LT (z silnika ANJ) kolektor wydechowy uspawany, kolektor ssący uspawany, wydech 2,75 cala z kwasówki, dolot z centranie umieszczonym IC, korby z PD-ków, sztywne koło + tarcza na kevlarze, MAP 3bar. I to chyba wszystko. Obecnie generuje moc 259KM i 498NM.
Może nie będę wstawiał zdjęć jak wyglądał podczas zakupu, lecz stan obecny.
A tu mamy Panhardzik na śrubie rzymskiej
Więcej zdjęć wieczorem.
Ostatnio zmieniony 21 gru 2014, 19:22 przez afro89, łącznie zmieniany 1 raz.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Bardzo ładny i zadbany karawanik :mrgreen:
Widać ogrom pracy już wsadzone w auto, ale to napewno nie koniec. Sledziłem trochę temat na innym klubie i przyznam, że jestem pod wielkim wrażeniem co można wycisnąć z tego serducha. Pewnie z trakcją to masz niesamowity problem jak chce się na szybko ruszyć ze świateł
Pozostaje życzyć bezproblemowego użytkowania i poprosić o lepszej jakości zdjęcia, bo te są tak małe, że prawie nic na nich nie widać
Widać ogrom pracy już wsadzone w auto, ale to napewno nie koniec. Sledziłem trochę temat na innym klubie i przyznam, że jestem pod wielkim wrażeniem co można wycisnąć z tego serducha. Pewnie z trakcją to masz niesamowity problem jak chce się na szybko ruszyć ze świateł
Pozostaje życzyć bezproblemowego użytkowania i poprosić o lepszej jakości zdjęcia, bo te są tak małe, że prawie nic na nich nie widać
Siemka. Dawno nas tu nie było, ale cały czas coś się dzieje, między innymi wpadła turbina hybrydowa przerobiona przez Perun turbo, korektą programu zajął się Aligator.
Jak co roku zawitaliśmy na ogólnopolski zlot Audi C4, była mega atmosfera, no i w kilka osób wybraliśmy się na lotnisko.
Na jednym ze spotkań regionalnych autko miało małą sesję zdjęciową
Do przednich sanek wpadły metalowe tuleje i zawitały amortyzatory Bilstein B8 w końcu tym samochodem można pokonywać szybko zakręty.
W ostatnim czasie wpadły amortyzatory do tyłu z KYB ultra SR, a poliuretan dalej sobie czeka.
No i jeszcze mamy heble z tyłu większe, tarcza hamulcowa z S6 C4 wraz z jarzmem, a zacisk hamulcowy zawiał od S6 C5.
Pozdrawiam.
Jak co roku zawitaliśmy na ogólnopolski zlot Audi C4, była mega atmosfera, no i w kilka osób wybraliśmy się na lotnisko.
Na jednym ze spotkań regionalnych autko miało małą sesję zdjęciową
Do przednich sanek wpadły metalowe tuleje i zawitały amortyzatory Bilstein B8 w końcu tym samochodem można pokonywać szybko zakręty.
W ostatnim czasie wpadły amortyzatory do tyłu z KYB ultra SR, a poliuretan dalej sobie czeka.
No i jeszcze mamy heble z tyłu większe, tarcza hamulcowa z S6 C4 wraz z jarzmem, a zacisk hamulcowy zawiał od S6 C5.
Pozdrawiam.