Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 JN] Nagły wzrost obrotów na rozgrzanym silniku 1.8S

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
mbrsl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 22 gru 2014, 19:23

[B3 1.8 JN] Nagły wzrost obrotów na rozgrzanym silniku 1.8S

Post autor: mbrsl » 22 gru 2014, 19:44

Witam, zwracam się z prośbą o pomoc ponieważ moje Audi zaczęło świrować.... na wstępie - Audi 80 B3 , 1.8S 90 KM , 1988r, kod silnika : JN . Wymieniony wtrysk jednopunktowy ( używany ) do tego założony nowy silniczek krokowy. Problem polega na tym iż podczas rozgrzania silnika ( zawsze przy 90 stopniach ) , nieważne czy na biegu jałowym czy podczas jazdy obroty wskakują na ok 3000obr/min i czuć że pedał gazu wchodzi do pewnego stopnia sam i jest tak jakby martwy ( podczas jazdy odczuwalne jest samoczynne dodawanie gazu ) . Dzieje się tak i na LPG i na PB. Problem jest uciążliwy a nie wiem jak sobie z nim poradzić. ( ZAZNACZĘ IŻ WZROST OBROTÓW JUŻ MIAŁ MIEJSCE PRZED WYMIANĄ WTRYSKU I SILNICZKA ).

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 22 gru 2014, 21:03

mbrsl, jaki wtrysk jednopunktowy :?: czyli przerobiłś na PMa czy co bo nie kojarze i jaki silniczek krokowy, jn nie ma czegoś takiego

mbrsl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 22 gru 2014, 19:23

Post autor: mbrsl » 22 gru 2014, 21:13

To może moja pomyłka.... lub nie wiedza ale przyznaje się do tego. w załączniku przesyłam część którą wymieniałem.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 gru 2014, 13:01

mbrsl, to to chyba od PM jest(jednopunkt), a ta podstawa gumowa szczelna a może to czujnik temp niebieski powoduje takie cyrki sprawdzałeś go :?:

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 26 gru 2014, 22:36

Nastawnik nie jest w stanie wychylić tak przepustnicy by obroty zwiększyć do 3tyś tu raczej nieszczelność wchodzi w grę, czyli podstawa monowtrysku, serwo hamulca itd. i jeszcze dochodzi zawór recyrkulacji (filtr węglowy) czy ta instalacja jest sprawna?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl