[ Audi Cabriolet AAH czyli 2.8 V6] by Boberro garage
co do koła to mam dylemat, dzisiaj pobujałem się na tych stalówkach i razem z oryginalnym zawieszeniem ( chociaz wydaje mi się niższe niż moje tdi na oryginalnym zawieszeniu ) to taka konfiguracja jest ciekawa auto płynie po drodze niczym motorówka jak się wciśnie do podłogi to aż się przód unosi kommfort niesamowity na ostrych zakrętach jak na amerykańskich filmach wszystko piszczy heheh super auto się mega trzyma kupy, chociaż tdi na 17 stkach i sprężynach eibach prowadzi się dużo bardziej precyzyjnie, tu macie kilka fotek wnętrza po 180 tysiącach kilometrów i 20 latach.
[ Dodano: 2014-12-21, 17:32 ]
a jeszcze nie było detailingu żadnego 8-)
[ Dodano: 2014-12-21, 17:41 ]
jeszcze takie i więcej was nie męcze dopóki czegoś nie zmodyfikuję , zastanawiam się nad znaczkiem tylna klapa czarny połysk , grill czarny połysk i czarny połysk felgi ??
[ Dodano: 2014-12-21, 18:57 ]
o i mając chwilę nakręciłem krótki film:
[ Dodano: 2014-12-21, 17:32 ]
a jeszcze nie było detailingu żadnego 8-)
[ Dodano: 2014-12-21, 17:41 ]
jeszcze takie i więcej was nie męcze dopóki czegoś nie zmodyfikuję , zastanawiam się nad znaczkiem tylna klapa czarny połysk , grill czarny połysk i czarny połysk felgi ??
[ Dodano: 2014-12-21, 18:57 ]
o i mając chwilę nakręciłem krótki film:
dzisiaj 7 stopni było plexa w stanie naprawdę ładnym nie ma żadnych mlecznych miejsc ani przebarwień,
jak będę miał czas to ją przejadę krążkiem polerskim i będzie extra.
a tak poza konkursem to jakby ktoś był zainteresowany, przy czym mam juz jednego chętnego z forum
http://otomoto.pl/audi-cabriolet-1-9tdi ... 80677.html
jak będę miał czas to ją przejadę krążkiem polerskim i będzie extra.
a tak poza konkursem to jakby ktoś był zainteresowany, przy czym mam juz jednego chętnego z forum
http://otomoto.pl/audi-cabriolet-1-9tdi ... 80677.html
Dach i szyba w idealnym stanie na bank cabrio garażowane było. Ja dach otwieram powyżej 10 stopni. Póki co wole dmuchać na zimne. :mrgreen: Na wiosnę poleruję ranty alufelg i tylną szybę żeby pozbyć się zarysowań. Na filmie wyszło ok. 10 sekund do 100 km/h. Automat miał wciśnięty przycisk SPORT ? Zmieniał biegi przy 5500 obr./min.
no niestety nie są to szybkie auta w automacie ... mam taki sam i jest to powód dlaczego rozglądam się za swapem na 2.2 T z s2KORU pisze:Dach i szyba w idealnym stanie na bank cabrio garażowane było. Ja dach otwieram powyżej 10 stopni. Póki co wole dmuchać na zimne. :mrgreen: Na wiosnę poleruję ranty alufelg i tylną szybę żeby pozbyć się zarysowań. Na filmie wyszło ok. 10 sekund do 100 km/h. Automat miał wciśnięty przycisk SPORT ? Zmieniał biegi przy 5500 obr./min.
Przycisk Sport na bank był wciśnięty - lepsze czasy można uzyskać przy przełączaniu biegów w trybie pół ręcznym - sprawdzone na tym aucie jak i na mojej byłej eSce C4 - tylko czy 0, 3 lub 0,5 s robi różnicę, chyba nie.
- Monster_C4
- Forum Audi 80
- Posty: 128
- Rejestracja: 11 maja 2014, 19:26
- Lokalizacja: Wrocław
9,5 sekundy z wciśniętym sportem to i tak super wynik dla mnie w 100% wystarczający ( według danych fabrycznych 11.1s, manual 9,8s) autkiem przede wszystkim się bujam po mieście, skrzynia też extra prawdziwa stara szkoła, nie potrzebuję więcej mocy w tym aucie to i tak nigdy nie będzie wyścigówka -jest za ciężki i ma niedzisiejsze hamulce dodatkowo nie ma takiej sztywności jak auto z dachem więc tylko cruising, jako ciekawostkę wrzucam filmik mojego TDI niebieskiego ma softa, wtryski AFN , po tych zabiegach z 14,7s do setki według katalogu rozpędzał się w 12,5, ale ostatnio zaślepiłem ten EGR + kolektro dolotowy został wyczyszczony jak nówka z całego syfu no i autko odżyło według mnie i stopera , możecie sprawdzić około 10,5 do setki a to już jest 30% lepiej niż fabryka :mrgreen: