Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3e] silnik krokowy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
takiefajneautko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 paź 2014, 15:00

[b4 2.3e] silnik krokowy

Post autor: takiefajneautko » 29 gru 2014, 00:18

Witam. Mam pytanie czy podejdzie pod ten silniczek NG, silniczek krokowy z audi 2.0e ? Czy bedzie to sprawnie działało?

zukreator

Post autor: zukreator » 29 gru 2014, 00:32

nie ma w osprzęcie silnika 2.3 NG żadnego silnika krokowego.

a element, który masz na myśli, to "zawór dodatkowego powietrza", vel "zawór wolnych obrotów" lub "zawór obejścia przepustnicy"

takiefajneautko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 paź 2014, 15:00

Post autor: takiefajneautko » 29 gru 2014, 06:30

No to co to jest jak nie silnik krokowy?

Awatar użytkownika
marbaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 13 lip 2007, 15:43
Lokalizacja: Krosno

Post autor: marbaj » 29 gru 2014, 11:34

Mam audi 2.3 NG i 2.0 3A, krokowce są takie same. To się nie psuje jedynie zacina więc wymoczyć w ropie, sprawdzić czy lekko chodzi i ok. Jest jeszcze możliwość wypracowania się zderzaka i zaniknięcia szczelinki ale i to można podregulować tą zaplombowaną śrubką.

zukreator

Post autor: zukreator » 29 gru 2014, 12:06

takiefajneautko pisze:No to co to jest jak nie silnik krokowy?
zukreator pisze: element, który masz na myśli, to "zawór dodatkowego powietrza", vel "zawór wolnych obrotów" lub "zawór obejścia przepustnicy"
Abstrachując od kompletnie innej budowy silnika krokowego i zaworu, o którym cały czas mówimy, to silnik krokowy będzię posiadał co najmniej 4 wyprowadzenia /przewody / piny.

Zawór dodatkowego powietrza sterujący wolnymi obrotami w naszych samochodach, działa na zasadzie otwarcia trzpienia zaworu proporcjonalnie do średniej wartości napięcia sterowanego metodą PWM z częstotliwością 300 Hz.
Na zaciski takiego zaworu może albo iść dodatnie napięcie, albo tego napięcia nie bedzie. Przekształcając napięcie stałe na prostokątne o różnej szerokości impulsu, jesteśmy w stanie sterować otwarciem tego zaworu. To tak apropo http://pl.wikipedia.org/wiki/Modulacja_ ... uls%C3%B3w

Zawór tego typu rzadko się psuje. Zobacz lepiej czy działa stycznik zamknięcia przepustnicy (zmierz, czy zamyka się obwód), a także czy nigdzie nie ciągnie lewego powietrza.

takiefajneautko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 13 paź 2014, 15:00

Post autor: takiefajneautko » 29 gru 2014, 17:29

Wydaje mi się że ciągnie troche powietrze przez przewód co idzie od filtra powietrza do przepustnicy. Ale jak to coś się nazywa i gdzie takie coś dostane?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 gru 2014, 18:24

W polskich sklepach coś jej nie widać jest na ebay na jedynie 119 Euro: http://www.ebay.com/itm/054133357C-NEU- ... 43&vxp=mtr

Taki ma numer jak chcesz szukać nowej: 054133357C

Albo szukaj po szrotach bo mówi się na to rura łącząca przepływomierz z przepustnicą.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl