Jako, że sprzedałem Audi, ale dalej utożsamiam się z marka i modelem,na pewno do niego wrócę, to przedstawiam mój daily car. Polatam nim sezon, dwa aż wpadnie jakaś b2 do garażu
Marka: Volkswagen
Model: BORA
Rok produkcji: 2002
Pojemność: 1.9TDI+
Moc: 130KM :gora: 17KM
Silnik: ASZ 6gang
Przebieg (przy zakupie): 205000
Auto kupione w październiku 2014r. Pierwsze co zrobiłem to wymieniłem dwumase, sprzęgło+docisk, wysprzęglik i pompę sprzęgła LUK, rozrząd Conti na gratach Ruville wraz z pompa wody i paskiem osprzętu, olej Castrol edge 5w40, filtry: kabinowy, oleju, powietrza, paliwa, klocki przód i tył TRW.
Koła:
2014r.
Lato: MAM7 18x8" Falken 225/40
Zima: OEM A3 8L 15" wheels 195/65
2015r.
Lato: RH ZW4 18x 9/9.5" 205-215/35,
RIAL F1 17x 7.5" do opylenia
Zawieszenie:
2014r. - H&R kit -35
2015r. - Gwint + Stabi + regulowane łączniki WEITEC
Car Audio:
PowerBasss-124x 12" RMS 300W + MDF 50l + seryjne głośniki
Opis zewnętrzny:
Chromowane listwy + Dokładka przód ARL
Wnętrze:
4x airbag + kurtyny, tempomat, , climatronic, , czujnik deszczu, 4x el. szyby, el. lusterka, ESP, wewnętrzne lusterko fotochromatyczne, zewnętrzne lusterka z niebieskim szkłem (podgrzewane), domykanie szyb z pilota (na odległość), podłokietnik, dekory R32, 2DIN MP3, podświetlane kratki nawiewów, regulowana kierownica
Przeprowadzone zmiany:
2014:
- wycięcie kata i pełen przelot
- soft 130KM>170KM, EGR off, Launch Control, Rev Limiter 4300
2015:...
Plany:
2015:
- dokładka ARL, tylna v6 + dwururka fifki 2.5tdi
- podkładki pod silnik i miskę lub aluminiowa osłona silnika
- montaż gwintu i stabilizatora
- podcięcie i wzmocnienie podłużnicy
- zaginanie i wypychanie rantów błotników na tzw. książkę telefoniczną \:D/
- spasowanie kół: opony 205-215/35, adaptery, szersze ranty
- ciemne przednich lamp
- malowanie dokładek, kratek, relingów i grilla w Piano Black
- Uzupełnienie brakujących chromów na przednich drzwiach pasażera i rdzewiejący na zderzaku
- Poprawki lakiernicze, polerka
- gadżety zwracające uwagę :jezor:
Zdjęcia:
POCZĄTEK
PRZYMIARKI
ZAWIECHA I POWOLI KOMPLETOWANE LISTWY
TROCHĘ FELG :serduszka:
Bora VARIANT OEM+ by juba [ASZ+,Weitec, V6, ZW4 8.5/9"]
Bora VARIANT OEM+ by juba [ASZ+,Weitec, V6, ZW4 8.5/9"]
Ostatnio zmieniony 28 paź 2015, 01:15 przez juba, łącznie zmieniany 1 raz.
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
-
- Forum Audi 80
- Posty: 90
- Rejestracja: 06 sty 2012, 08:14
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Z nowości mam już komplet dokładek przód ARL tył V6, dzisiaj wpadł gwint oczywiście bez helerów i z twardymi odbojami. Po skręceniu tak jak bym chciał, seryjny stabilizator siadł na półosiach, wiec nie długo trzeb wrzucić sportowy stabi i podcinać podłożnicę. Co do felg jednak się zawiodłem okazało się ze 2 bębny z felg 8.5", które miały być poszerzane do 9.5" maja 40 otworów, nie wiem jakim cudem skoro ZW4 ma 38 otworów. Plan jest taki ze przód zostaje 8.5" na to będzie szła opona 205/35, a tył zostanie zmieniony z 9" na 9.5" z oponka 215/35. Kupiłem tez czarne dekielki porsche do felg i lampy, które polerował i malował na czarno.
[ Dodano: 2015-02-06, 00:28 ]
No i Bora przeszła chrzest bojowy, pierwsza miska rozbita wymiana oleju po 3.5tys km
[ Dodano: 2015-02-17, 20:30 ]
Tak więc gratów część dalsza...niestety bez zdjęć :jezor:
Gwint założony z odbojami technixa, niestety jeszcze nie skrecony.
Wpadł stabi z cupry z nowymi łącznikami Febi
Po incydencie z progiem kupiłem osłonę miski, zaślepki EGR i tylnej wycieraczki. Zaślepki EGR niedługo założę. Tym bardziej, że mam go wykasowanego z kompa. Niestety dałem dupy z osłona bo podczas poprawiania gwintów, gdzie się ja mocuje, ukręciła się śruba z przodu (śruba z Castoramy...) i na razie walczę w usunięciem intruza. Zaślepki wycieraczki raczej nie założę bo często korzystam ze środkowego lusterka dlatego szukam wycieraczki z mkV.
Od takiego gościa z okolic zakupiłem podkładki silnika, muszę tylko dorobić 2 tuleje u tokarza i dobrać śruby.
Chce wywalić hak, jak sie okazało hak BOSAL jest zespolony z belką i przykręcony do podłużnic, więc dzisiaj kupiłem wzmocnienie tylnego zderzaka i muszę tylko to zamontować.
Jak to zrobię zakładam dokładkę V6 i umawiam się na wspawanie podwójnej fifki z nowszej A6.
Jednak wywalam chromowane listwy bo brakuje mi jednej na drzwiach, z tyłu już mi rdzewiała jesienią, a teraz widzę ze cała lewa strona zaczyna zachodzić rdzą. Wywalę cały komplet, wstawię normalne listwy i pomaluje w kolor lub w piano black tak jak kratki i grill.
Kupiłem i rozkleiłem drugi komplet lamp, póki nie mam xenonu będę jeździł na czarnych lampach, zastanawiam sie czym malować środek. W audi malowałem pędzelkiem, farba Hammerite i normalnie wytrzymywało tylko tam miałem ryflowany klosz, tutaj jest płaski który i tak jeszcze muszę wypolerować. Sa jakieś środki typowo do polerowania plastiku?
Dodatkiem jakie planuje na sezon będą belki na relingach i własnie dzisiaj kupiłem owijki/protektory THULE takie same jak miałem w mojej audi 80. niestety nie było innych kolorów jak czarny.
Zapomniałem opisać sytuacje z kołami
Dosyć że 2 felgi maja 40 otworów i zostają w secie 8.5", to druga para okazała się jeszcze większa niespodzianką. Jedna felga ma 40, a druga 38 otworów... Żeby założyć te ranty na 9.5" musiałem kupić jeden bębnorotor na 38 otworów. Udało mi się kupić jedna felge 8" i czekam na wysyłkę, wtedy chłopaki poskładają mi felgi i założą opony na 8.5" 205/35, na 9.5" 215/35.
Okazało się, że ranty 2.75" i jedna felge 8" kupiłem od kolegi z forum golfa, trochę żałuję bo jak bym poczekał to mógł bym kupić taniej ranty 3.25", które pojawiły się na olx i zrobiły by mi 10"
[ Dodano: 2015-10-28, 01:20 ]
Auto zakończyło sezon w takime secie, w sezonie 2016 bedzie słuzyło jako auto codzienne jako projekt robię Golfa mk1 3d 78'. Cały czas ciagnie do audi...
[ Dodano: 2015-02-06, 00:28 ]
No i Bora przeszła chrzest bojowy, pierwsza miska rozbita wymiana oleju po 3.5tys km
[ Dodano: 2015-02-17, 20:30 ]
Tak więc gratów część dalsza...niestety bez zdjęć :jezor:
Gwint założony z odbojami technixa, niestety jeszcze nie skrecony.
Wpadł stabi z cupry z nowymi łącznikami Febi
Po incydencie z progiem kupiłem osłonę miski, zaślepki EGR i tylnej wycieraczki. Zaślepki EGR niedługo założę. Tym bardziej, że mam go wykasowanego z kompa. Niestety dałem dupy z osłona bo podczas poprawiania gwintów, gdzie się ja mocuje, ukręciła się śruba z przodu (śruba z Castoramy...) i na razie walczę w usunięciem intruza. Zaślepki wycieraczki raczej nie założę bo często korzystam ze środkowego lusterka dlatego szukam wycieraczki z mkV.
Od takiego gościa z okolic zakupiłem podkładki silnika, muszę tylko dorobić 2 tuleje u tokarza i dobrać śruby.
Chce wywalić hak, jak sie okazało hak BOSAL jest zespolony z belką i przykręcony do podłużnic, więc dzisiaj kupiłem wzmocnienie tylnego zderzaka i muszę tylko to zamontować.
Jak to zrobię zakładam dokładkę V6 i umawiam się na wspawanie podwójnej fifki z nowszej A6.
Jednak wywalam chromowane listwy bo brakuje mi jednej na drzwiach, z tyłu już mi rdzewiała jesienią, a teraz widzę ze cała lewa strona zaczyna zachodzić rdzą. Wywalę cały komplet, wstawię normalne listwy i pomaluje w kolor lub w piano black tak jak kratki i grill.
Kupiłem i rozkleiłem drugi komplet lamp, póki nie mam xenonu będę jeździł na czarnych lampach, zastanawiam sie czym malować środek. W audi malowałem pędzelkiem, farba Hammerite i normalnie wytrzymywało tylko tam miałem ryflowany klosz, tutaj jest płaski który i tak jeszcze muszę wypolerować. Sa jakieś środki typowo do polerowania plastiku?
Dodatkiem jakie planuje na sezon będą belki na relingach i własnie dzisiaj kupiłem owijki/protektory THULE takie same jak miałem w mojej audi 80. niestety nie było innych kolorów jak czarny.
Zapomniałem opisać sytuacje z kołami
Dosyć że 2 felgi maja 40 otworów i zostają w secie 8.5", to druga para okazała się jeszcze większa niespodzianką. Jedna felga ma 40, a druga 38 otworów... Żeby założyć te ranty na 9.5" musiałem kupić jeden bębnorotor na 38 otworów. Udało mi się kupić jedna felge 8" i czekam na wysyłkę, wtedy chłopaki poskładają mi felgi i założą opony na 8.5" 205/35, na 9.5" 215/35.
Okazało się, że ranty 2.75" i jedna felge 8" kupiłem od kolegi z forum golfa, trochę żałuję bo jak bym poczekał to mógł bym kupić taniej ranty 3.25", które pojawiły się na olx i zrobiły by mi 10"
[ Dodano: 2015-10-28, 01:20 ]
Auto zakończyło sezon w takime secie, w sezonie 2016 bedzie słuzyło jako auto codzienne jako projekt robię Golfa mk1 3d 78'. Cały czas ciagnie do audi...