
Audi B4 Coupe 2.0, 115 koni
Chciałbym wam przedstawić swoją małą babe



Zamówiłem na allegro silnik ABK (tu chciałbym zaznaczyć, że poprzedni był AAD, jak to bywało przy tym zasilaniu), przerobiliśmy łapy pod silnikiem, wymieniliśmy łożysko oporowe oraz sprzęgło (przy wciskaniu sprzęgła okropnie zygotało, natomiast samo sprzęgło również było w opłakanym stanie). Remontu zakupionego silnika nie przeprowadzaliśmy, był to po prostu 3-dniowy przeszczep (jeden dzień czekaliśmy na dorobienie prawej łapy silnika). Trzeciego dnia zmartwychwstała !

W lipcu 2014 roku zostały wymienione:
- Uszczelniacze,
- Oring wałka rozrządu,
- Uszczelka pod miską olejową,
- Uszczelka pod głowicą,
- Uszczelka pokrywy zaworów,
- Uszczelka kolektora ssącego i wydechowego,
- Uszczelka między kolektorem wydechowym a wydechem,
- Pierścienie,
- Panewki.
Zawieszenie tylne nie wymienione, jeszcze jest w dobrej kondycji, natomiast zawieszenie przednie zrobiłem 1,5 roku temu. Na przestrzeni roku zostały wymienione również wszystkie przeguby, dwie przednie tuleje sanek oraz tuleje wahaczy i stabilizatorki. Zimą ubiegłego roku zakleszczył się ręczny, który nie działa do dziś, natomiast wymieniłem wszystkie klocki hamulcowe, oraz zregenerowałem zaciski na wszystkich kołach (wymiana uszczelek, pływaczków, oringów itd).
W listopadzie tego roku wymieniłem pompę wody oraz uszczelniłem pompę wspomagania (upuściła soków żywotnych i wyła z bólu



Czy kopci po remoncie kapitalnym i wcina olej ? Oczywiście, że tak. Jeśli jeździć będziemy do 3,5 tysiąca, nie puści nawet najmniejszej chmurki a zużycie oleju jest na poziomie ok 2 litrów na 10 000km (przy jeździe na gazie), ale jeśli przyciśniemy na pełnej, lub schodzimy na wysokich redukcjach to oczywiste, że wąż podciśnienia oleju na kolektorze ssącym sobie tego oleju zaciągnie i chmurka gwarantowana

Do zrobienia:
- Blacharka, lakierowanie,