najlepiej byłoby podpiąć pod kompa i sprawdzić w blokach pomiarowych, hmm mój jest jeszcze ori i działa, fakt musiałem go już raz naprawićcinu77 pisze:Bo nie był nigdy u mnie wymieniany (auto mam 9 lat) a wybieram się w daleką trasę latem.Czy jest sens go wymieniać ?
[80 B4 ABK]czujnik temperatury - niebieski
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
a co mam Ci napisać przecież nie będę tu całej książki przepisywałcinu77 pisze:A co do bloków pomiarowych to może napisz mi cos więcej ,jak to się je.
z tąd chyba pobierałem http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=15
plus u nas na forum w dziale http://www.centrum.audi80.pl/component/ ... Itemid,53/ jest opis bloków pomiarowych odpowiednia dal aut z przed i po 93 r
Niestety musisz poszukać tak jak ja kilka lat temu i poczytać a pytać na forum możesz jak czegoś nie do końca zaczaisz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 lis 2014, 20:00
- Lokalizacja: Mrągowo
Witam
Mam taki problem, po odpaleniu silnika po ok. 5 minutach na zimnym silniku mruga mi kontrolka temperatury. Sprawdzałem płyn i jest ok. zbiorniczek nie ma żadnego czujnika.
Po odpięciu szarego i podłączeniu za pierwszym razem trwało z 15 minut zanim zaczęło mrugać. Po odpięciu całkowicie nie mruga. Temp. na wyświetlaczu ok. 80 stopni. Za co odpowiada szary czujnik a za co niebieski. Dodam że dużo mi pali. Jerzdzę dużo w mieście i zjada nawet 16l/100 km. Czy te czujniki mają coś z tym wspólnego.
Mam taki problem, po odpaleniu silnika po ok. 5 minutach na zimnym silniku mruga mi kontrolka temperatury. Sprawdzałem płyn i jest ok. zbiorniczek nie ma żadnego czujnika.
Po odpięciu szarego i podłączeniu za pierwszym razem trwało z 15 minut zanim zaczęło mrugać. Po odpięciu całkowicie nie mruga. Temp. na wyświetlaczu ok. 80 stopni. Za co odpowiada szary czujnik a za co niebieski. Dodam że dużo mi pali. Jerzdzę dużo w mieście i zjada nawet 16l/100 km. Czy te czujniki mają coś z tym wspólnego.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 lis 2014, 20:00
- Lokalizacja: Mrągowo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 82
- Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
- Lokalizacja: Namysłów
Witam.Mam taki problem z moją ABK.Jak odpalę na benzynie to czuc paliwem w kabinie i silnik nierówno pracuje,przy jeździe szarpie i gaśnie jak wcisnę sprzęgło,jak przejdzie na LPG do praca silnika się wyrównuje,przewody,świece ok,przekaźnik 30 wymieniony i nic nie pomogło,czy może mieć na to czujnik niebieski???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 82
- Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
- Lokalizacja: Namysłów
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
tomek 74-35, możliwe ale lepiej go sprawdzić niż kupować w ciemno
tu masz dane jakie powinien mieć
- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω
a jeszcze może być tps winny za takie rzeczy
tu masz dane jakie powinien mieć
- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω
a jeszcze może być tps winny za takie rzeczy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 82
- Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
- Lokalizacja: Namysłów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 82
- Rejestracja: 26 lut 2011, 23:57
- Lokalizacja: Namysłów