Witam
Przekopałem już sporo tematów co do tempomatu i nie znalazłem nic dla mnie przydatnego więc znowu poruszę nowy temat.
Otóż zrobiłem próbę szczelności na krótko i zachowuję się to tak ,że pompka pompuje przepustnica się otwiera ale po odłączeniu pinu 2 zasilania pompki na włączonym pinie 3 czyli zablokowanym zaworku przepustnica się bardzo wolno cofa gdzieś mam nieszczelność przy pedałach bo jest słychać delikatne syczenie no ale z tym jakoś sobie poradzę.
Drugi problem z którym sobie nie radze to taki ,że tempomat się w ogóle nie załącza raczej nie szczelność tu nie ma znaczenie ponieważ przyśpieszanie z manetki powinno działać bo gruszka otwiera przepustnice i do puki nie odpuszczę pinu 2 to pompuje cały czas i nic nie cofa i teraz pytanie do was to Jak sprawdzić czy sterownik jest sprawny i czy manetka jest sprawna ? przelutowałem zimne luty kondensatorków w sterowniku ale to nic nie pomogło.
Jak sprawdzić czy dochodzą sygnały do sterownika i czy potem też z niego dalej wychodzą ?
[ Audi 80 B4 ABC ] Tempomat po raz kolejny
Odgrzeję kotlet bo nikt nic nie napisał
Sterownik sprawdzić - no naj szybciej wsadzić w inne auto - jedź na zlot i może tam
Jak się okaże że jest ok to kable - no wszystko do sprawdzenia a w szczególności impuls prędkości czy dochodzi
https://audi80.pl/b3-6a-montaz-tempo ... htm#474099
Na forum piszą :
Skrzynia biegów generuje 8 impulsów na każdy pełen obrót koła/półosi.
Jak zapniesz miernik (V) na niebieską kostkę i pokręcisz kołem to powinno skakać napięcie na mierniku - stacyjka oczywiście załączona
Sterownik sprawdzić - no naj szybciej wsadzić w inne auto - jedź na zlot i może tam
Jak się okaże że jest ok to kable - no wszystko do sprawdzenia a w szczególności impuls prędkości czy dochodzi
https://audi80.pl/b3-6a-montaz-tempo ... htm#474099
Na forum piszą :
Skrzynia biegów generuje 8 impulsów na każdy pełen obrót koła/półosi.
Jak zapniesz miernik (V) na niebieską kostkę i pokręcisz kołem to powinno skakać napięcie na mierniku - stacyjka oczywiście załączona