[80 B4 1.9TDi 1Z] Wentylator słabo grzeje
[80 B4 1.9TDi 1Z] Wentylator słabo grzeje
Witam mam audi 80 b4 1.9 tdi 90 koni i mam taki problem że moja audiczka słabo grzeje :c wymieniłem nagrzewnice i muszę długo jechać by coś poczuć ciepłego i jeszcze na 1 nic nie wieje a jak mam na 4 to tak wieje jak na 2/3 co to może być proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 06 sty 2015, 20:33 przez Łukasz98, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Łukasz98, Taka wada bezpośredniego wtrysku, że auto wolniej grzeje sie w zime, a jak masz nagrzany silnik i na maxa włączone ogrzewanie to temperatura nawet potrafi spadać.
Co do nawiewu to może blaszki nie stykają się dobrze i nie załącza poszczególnych biegów wentylatora, albo coś z opornicą wentylatora dzieje się.
Co do nawiewu to może blaszki nie stykają się dobrze i nie załącza poszczególnych biegów wentylatora, albo coś z opornicą wentylatora dzieje się.
Może ci się nagrzewnica nie odpowietrzyła.
Sprawdź termostat (dolny wąż od chłodnicy powinien być zimny, puki temperatura nie dojdzie na wskaźniku do prawie 90). Jak już chwyci co najmniej 60 stopni to z głównych nawiewów zaczyna dmuchać żarem
Kiedyś koledzy pisali, że obecność osłony pod silnikiem w mrozy jest bardzo ważna. Można też, choć niektórzy uważają to za poroniony pomysł, zasłonić chłodnice. Dwa duże ciemne worki robią robotę, łatwo się zakłada, nic nie widać przez grilla, a ograniczamy wychładzanie komory silnika.
Sprawdź termostat (dolny wąż od chłodnicy powinien być zimny, puki temperatura nie dojdzie na wskaźniku do prawie 90). Jak już chwyci co najmniej 60 stopni to z głównych nawiewów zaczyna dmuchać żarem
Kiedyś koledzy pisali, że obecność osłony pod silnikiem w mrozy jest bardzo ważna. Można też, choć niektórzy uważają to za poroniony pomysł, zasłonić chłodnice. Dwa duże ciemne worki robią robotę, łatwo się zakłada, nic nie widać przez grilla, a ograniczamy wychładzanie komory silnika.