mam nadzieje ze nie chcial bym "nas" widziec wiecej tez czekamturbofin pisze:Xsio jak postępy w projekcie?
Czyżby to kolejny projekt turbo spalony na starcie?
[2.0 abk] kolejny szalony projekt turbo
ad kolektora, etka sie klania :p
_Dave pisze:pozwolilem sobie sprawdzic, w etce uszczelka miedzy glowica a kolektorem wydechowym ma numer: 028 129 589b, dla ABK i 1z figuruje to samo takze powinien spasowacturbofin pisze:Kolektor wydechowy podobno pasuje z dizla ale nie jestem pewien na 100%Leo pisze:nie krytykuję, pomogę jeśli chcesz, nie ma problemu.
Trzeba tylko: zespawać kolektor wydechowy z wyjściem na turbinę ( ponieważ jest to 8v wlot i wylot do głowicy jest z tej samej strony głowicy, co utrudnia zastosowanie kolektora z innego silnika), przerobić dolot z podciśnieniowego na nadciśnieniowy, dorobić podciśnienia do blow offa, oraz na czas strojenia podpiąć AFR i EGT, co by silnik się nie przekręcił. I mądrego, żeby to poustawiać.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Zawsze można natrysk dorobić. Chyba gdzieś przy wałku pośrednim leci kanał olejowy bo z niego w oryginale brany był olej na natrysk.
Bardziej szalony projekt poloneza z turbo. W polonezie silnik z seryjną mocą wytrzymywał krótko. Do tego wał miał tylko trzy podpory co nie służyło żywotność panewek.
http://forum.fsoptk.pl/index.php?PHPSES ... ic=38878.0
Bardziej szalony projekt poloneza z turbo. W polonezie silnik z seryjną mocą wytrzymywał krótko. Do tego wał miał tylko trzy podpory co nie służyło żywotność panewek.
http://forum.fsoptk.pl/index.php?PHPSES ... ic=38878.0