Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Wyprowadzenie 'plusa' ze stacyjki

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

[B3 1.8 PM] Wyprowadzenie 'plusa' ze stacyjki

Post autor: BLUECONECT » 10 sty 2015, 20:21

Pytanie do znawców- jak najprościej wyprowadzić plus ze stacyjki? Szukałem w wielu tematach,ale nie jest to dokładnie opisane... Chodzi mi o podłączenie świateł dziennych i halogenów, żeby było stabilne +12(szczególnie do ledów). Czy kable, które chcę wyprowadzić powinny być zlutowane, czy wystarczy je skręcić i zaizolować? Jak to powinno być fachowo wykonane? :-P
Załączam dodatkowo fotki oznaczeń kostki stacyjki i wtyczki... Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 10 sty 2015, 20:27

BLUECONECT, ja tam specem od tego nie jestem ale najłatwiej miernikiem sprawdzić na którym masz stały plus w momencie gdy stacyjka jest w pozycji 0, chodź nie wiem czy nie lepiej Ci było by wziąć plusa gdzieś ze skrzynki bezpieczników skoro ma być i tak stały +.

Awatar użytkownika
Krys1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 300
Rejestracja: 08 sie 2009, 15:22
Lokalizacja: Mircze

Post autor: Krys1994 » 10 sty 2015, 20:43

Po co bawić sie w cięcie przewodów przy stacyjce jak w skrzynce bezpieczników jest wyprowadzony + po zapłonie? Pin M75s wystarczy zarobić konektorek i obejdzie się bez lutowania. Jak jest zajęty to możesz podpiąć do innego.

Obrazek

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8396
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 10 sty 2015, 21:13

M75as to nie jest do końca plus po zapłonie zanika podczas rozruchu. Wszystkie 15 same i z litera z gniazda C,B,I to plus po zapłonie i na bank któryś wolny i to nie jeden. A jeżeli pytasz się o stacyjkę to pin numer 15.

Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

Post autor: BLUECONECT » 10 sty 2015, 21:41

'Jarewa' piszesz, że pin nr 15- ok. tylko, że ja pytam się też jak to prawidłowo podłączyć- rozumiesz jak robią to elektromechanicy- wlutowują przewód do kabla przy wtyczce czy go skręcają i izolują i w którym miejscu? Poza tym te gniazda, o których piszesz: C,B,I czego się tyczą-skrzynki? bo nie 'kumam' :-P

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8396
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 10 sty 2015, 21:54

Skrzynki wyżej masz obrazek i rozmieszczenie. Ja lutuje do konektora mało inwazyjne. Ale większość idzie na skróty szybkozłaczki zaciskowe na kabel ale to mało spotykane najczęściej zdzierają izolacje lutują i izolują ta metoda zostawia zawsze po sobie ślad.

Awatar użytkownika
BLUECONECT
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 227
Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15

Post autor: BLUECONECT » 10 sty 2015, 22:35

... no właśnie, jak to jest z tej skrzynki? napięcie zanika po rozruchu czy pozostaje M75s? :-?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8396
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 sty 2015, 09:42

Napięcie znika w czasie rozruchu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl