co może być od pale i od razu gaśnie?
-jak powinny być podpięte rurki podciśnienia pod filtr powietrza żółta zielona i niebieska rurka
-i czy komp ma mieć styczność z budą(masa-)czy może być pod tapicerką bo mam z anglika wiązke i musze mieć pod kierowcą
[B4 2.8 AAH] odpala i gaśnie
z AAH 2000rok jest komp stary został z ABC ale odłączony za dużo wykręcania :idea:
,no już byłem dzisiaj u znajomego i trzeba immo wyłaczyć bo gdy odpalam to awaryjne zamrugają i koniec
kurcze dalej nie pali a w 2.6 94 było immo bo tylko mam zmieniony silnik wiązke i komp co kurcze zrobić bo kolega coś nie może dać rade zrobić z tym
[ Dodano: 2015-02-07, 20:17 ]
zrobione immo wyłączone tylko teraz muszę długo kręcić żeby odpalić na ciepłym a na zimny odpali ale nie równo chodzi jak przegazuje to chodzi i przy ruszaniu muszę więcej gazu dodać bo go dławi czy może wina czujnika czy emulatora co założył do immo
[ Dodano: 2015-02-28, 19:50 ]
zmieniłem kompa i teraz na zimnym gaśnie a na ciepłym nie gaśnie czy to wina jakiegoś czujnika może ktoś coś poradzić a i jeszcze takie pytanie czy podciśnienie do serwo może być z 2.6 czy musi być z 2.8 węższa rurka?
,no już byłem dzisiaj u znajomego i trzeba immo wyłaczyć bo gdy odpalam to awaryjne zamrugają i koniec
kurcze dalej nie pali a w 2.6 94 było immo bo tylko mam zmieniony silnik wiązke i komp co kurcze zrobić bo kolega coś nie może dać rade zrobić z tym
[ Dodano: 2015-02-07, 20:17 ]
zrobione immo wyłączone tylko teraz muszę długo kręcić żeby odpalić na ciepłym a na zimny odpali ale nie równo chodzi jak przegazuje to chodzi i przy ruszaniu muszę więcej gazu dodać bo go dławi czy może wina czujnika czy emulatora co założył do immo
[ Dodano: 2015-02-28, 19:50 ]
zmieniłem kompa i teraz na zimnym gaśnie a na ciepłym nie gaśnie czy to wina jakiegoś czujnika może ktoś coś poradzić a i jeszcze takie pytanie czy podciśnienie do serwo może być z 2.6 czy musi być z 2.8 węższa rurka?