Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[PM 1.8 B3+LPG]Nie odpala

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
hazard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 07 gru 2007, 17:42
Lokalizacja: Bytom

[PM 1.8 B3+LPG]Nie odpala

Post autor: hazard » 12 gru 2007, 12:01

Witam wszystkich,szukałem podobnego wątku ale nie udało mi się znaleść.Chodzi o to że na ciepłym silniku odpala, ale chyba nie wszystko jest do końca ok bo coś długo trzeba go kręcić około 5 sec..Zawsze staram się odpalać na pb.Natomiast na zimnym silniku to jest masakra.Wczoraj zapalił mi po około 5 minutach kręcenia i to z dużym trudem w dodatku na gazie.Dodam jeszcze że bardzo głośno chodzi mi pompa paliwa.Pompe oczywiście wymienie ale nie wiem czy ma to związek bo przecież jakby to była pompa to na gazie powinien odpalać nawet po 32 godzinach postoju.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 12 gru 2007, 12:32

hazard pisze:Dodam jeszcze że bardzo głośno chodzi mi pompa paliwa.Pompe oczywiście wymienie ale nie wiem czy ma to związek bo przecież jakby to była pompa to na gazie powinien odpalać nawet po 32 godzinach postoju.
Niekoniecznie na gazie będzie Ci palił na tyk. To zależy jaką masz instalację i jak wyregulowaną. Zimny parownik źle odparowuje gaz i Ci zalewa silnik (to tak w bardzo wielkim skrócie).
Co do benzyny to jak pompa jest na wykończeniu to nie daje odpowiedniego ciśnienia, albo jest niewystarczająco wydajna. Na początek sprawdź ciśnienie paliwa. Jak będzie za niskie to sprawdź/wymień filtr paliwa, sprawdź regulator ciśnienia na wtrysku, a na koniec wymień pompę. I jeszcze jedno, sprawdź czujnik temperatury do ECU (niebieski). Możesz zrobić mały test, zanim odpalisz autko to kilka razy włącz i wyłącz zapłon, tak by pompa kilka razy podpompowała paliwo, jeśli silnik normalnie odpali to duże prawdopodobieństwo, że to siada pompa, jeśli nie to może być regulator ciśnienia. Sprawdź też zapłon. To tyle na początek.
A tak na marginesie to podobnych wątków było sporo :-P

Awatar użytkownika
hazard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 07 gru 2007, 17:42
Lokalizacja: Bytom

Post autor: hazard » 12 gru 2007, 12:53

dziś z rana podpompawałem paliwo pięć razy i zapalił, ale z lekkim trudem.A wczoraj znowu, po przełączenia na pb na ciepłym silniku zaczęły spadać obroty i po dodaniu gazu nie mógł sie zebarc, jak z powrotem przełączyłem na gaz to było ok.Dodam że lubi mi zgasnąć na zimnym silniku jak np. dojeżdżam do pierwyszch świateł, ale to już się dzieje na gazie


Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 12 gru 2007, 14:18

Gaz do porządnej regulacji. Benzyna; już pisałem, filtr, pompa, zapłon, czujnik temp. Zobacz też czy masz płyn chłodzący w zbiorniczku na odpowiednim poziomie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl