Audi-B2 [1985 1.8 GX] SWAP
Audi-B2 [1985 1.8 GX] SWAP
Sluchajcie, zywot silniczka w mojej b2 dobiega konca. I padl pomysl wymiany silniczka Chcialem wlozyc do niej jakis malo awaryjny i wymagajacy silnik. Wybor padl na motor z audi b3 1.8 na gazniku. Ale jest dylemat bo widze ze tych 1.8 to jest kilka, zdaje sie 75, 88 i 90 Koni. Ktory bylby najlepszy do mojego autka zwazajac na to ze priorytem dla mnie jest by autko bylo malo awaryjne i byla stosunkowo dobra dostepnosc do czesci Czekam na wasze opinie badz propozycje
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Miałeś silnik GX? Toż to poprzeczny silnik z VW. Ale jak już chcesz wkładać inny to polecam DS - równiez gaźnik. Zresztą każdy z tych co wymieniłeś jest solidny. Tyle tylko, że jedne są na gaźniku, inne na monowtrysku a jeszcze inne na pełnym wielopunktowym mechanicznym wtrysku. Ostatni jest najbardziej narażony na generowanie kosztów jeśli napotka Cię awaria układu paliwowego.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
DS jest bodajże najświeższą jednostką gaźnikową - Pierburg 2E2 na dwóch gardzielach z termicznym regulatorem wolnych obrotów (coś w rodzaju krokowca) Z jednej strony daje fajną dynamikę silnikowi a z drugiej nie jest aż tak podatny na duże zużycie paliwa. Awaryjność samego gaźnika na śrendim poziomie.
Druga opcja to NE - niech mnie ktoś poprawi ale w B2 występował z gaźnikiem Keihina.
Druga opcja to NE - niech mnie ktoś poprawi ale w B2 występował z gaźnikiem Keihina.