Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] szarpanie podczas jazdy

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
BULINEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 20 lis 2009, 19:52

[B4 2.0 ABT] szarpanie podczas jazdy

Post autor: BULINEK » 11 sty 2015, 15:42

[B4 2.0 ABT] Witam,wszystkich i proszę o pomoc rade,moja niunia mając ok 8-10 litr.benzyny w baku,zaczyna przerywać pod czas jazdy,także przy odpalaniu muszę parę razy przekręcać kluczykiem nasłuchując jak pompa paliwa się załączą i do pompowuję paliwo.Problem znika jak mam ok.15-20 lit.benzyny,wymieniałem pompę dwa razy,nie dawno koszyk wew.baku ten wewnetrzny i tak jeżdzę 4 lata .Nie wiem czy jest możliwość wymiany całego kompletnego koszyka w baku,ewentualnie całego zbiornika. Pozdrawiam.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 11 sty 2015, 17:20

A filtr paliwa?

Awatar użytkownika
Lichy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 19 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: Włoszczowa TLW

Post autor: Lichy » 13 sty 2015, 17:19

ja mam tak samo niestety, wymieniłem filtr paliwa, pompkę 3 razy, monowtrysk, sondę i dalej to samo więc nauczyłem się z tym żyć.

Awatar użytkownika
BULINEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 20 lis 2009, 19:52

Post autor: BULINEK » 14 sty 2015, 18:20

filtr wymieniony był,i nic nie pomoglo

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 14 sty 2015, 20:05

A ktoś wpadł na pomysł by zmierzyć cisnienie paliwa w komorze silnika? Nikt nie powiedział, że winna musi byc pompa pompa paliwa, moze byc to regulator a moze byc to nawet problem elektryczny.

Awatar użytkownika
Lichy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 19 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: Włoszczowa TLW

Post autor: Lichy » 15 sty 2015, 20:29

karolas123 pisze:A ktoś wpadł na pomysł by zmierzyć cisnienie paliwa w komorze silnika? Nikt nie powiedział, że winna musi byc pompa pompa paliwa, moze byc to regulator a moze byc to nawet problem elektryczny.
Jaki regulator?

Krzychu01021994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 10 lip 2013, 12:08
Lokalizacja: Wola Żelechowska WG

Post autor: Krzychu01021994 » 15 sty 2015, 20:32

Regulator to chyba w ABK na listwie paliwowej

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 15 sty 2015, 23:20

W ABT regulator jest przy wtryskiwaczu benzynowym pod patelnią.

Awatar użytkownika
Lichy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 19 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: Włoszczowa TLW

Post autor: Lichy » 21 sty 2015, 21:03

karolas123 pisze:W ABT regulator jest przy wtryskiwaczu benzynowym pod patelnią.
Które to ustrojstwo?

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 21 sty 2015, 23:57

Dekielek z 4 srubkami na imbus lub torx pod nim membrana i spręzyna.

Awatar użytkownika
Lichy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 183
Rejestracja: 19 sie 2012, 14:38
Lokalizacja: Włoszczowa TLW

Post autor: Lichy » 22 sty 2015, 19:43

Przykręcone do mono-wtrysku tak? Tak czy siak też wymieniałem, razem z mono-wtryskiem.

Awatar użytkownika
BULINEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 20 lis 2009, 19:52

Post autor: BULINEK » 25 sty 2015, 14:26

Koledzy,teraz sie okazało ze przestał odpalac,brak iskry,cewka sprawdzona jest dobra,kopulka wraz z palcem miesiąc temu wymieniona na nową Beru,kable roczne Bosch,zalozylem zapasowy aparat zaplonowy tez brak iskry,po odcholowaniu do domu raz odpalil i zgas i dalej cisza,po przekreceniu zaplonu pompa paliwa zalancza sie,czekam na nowy aparat zaplonowy,co jeszcze sprawdzic? W abk ponoc slawny przekaznik 30 szwankowac a w abt?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 25 sty 2015, 19:30

BULINEK pisze:W abk ponoc slawny przekaznik 30 szwankowac a w abt?
a w ABT nie masz tego

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 sty 2015, 19:50

Pewnie problem elektryczny zanik napięcia czyli sprawdzanie po kolei wszystko pinologia ecu na plusy i masy ja cewka i czujnik hala pod kontem zasilenia, o tych dwóch bezpiecznikach do ecu pod czerwona przykrywka "motor" osobnych to chyba sprawdzałeś?

Awatar użytkownika
BULINEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 60
Rejestracja: 20 lis 2009, 19:52

Post autor: BULINEK » 25 sty 2015, 20:37

mowisz o tych dwoch bezpiecznikach w w skrzynce bezpiecznikow?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl