[B4 2.0 ABT] Układ chłodzenia
[B4 2.0 ABT] Układ chłodzenia
Witam wszystkich, mam pewien problem z układem chłodzenia w mojej Audi 80 B4 ABT. Pierwsza moja myśl to walnięty termostat, ale podczas wymiany okazało się że nie było go wogóle, przed założeniem miał temp ok 70 stopni i silnik był nie dogrzany. Po założeniu termostatu pokazuje mi na zegarze temperaturę w czasie jazdy ok 100 stopni, a na postoju tak ok 105 stopni, jak już osiągnie tą temp 100 stopni to chłodnica pomału się nagrzewa i to naprawdę powoli dopiero po jakimś czasie załączają się wentylatory.. Nie wiem co robić, może chłodnica jest zamulona? Mechanik mi mówi że to jest chłodnica od diesla od automatycznej skrzyni biegów (ja mam manualną) jest jakaś różnica między nimi? Dziękuje za wszystkie pomocne odpowiedzi
Jeśli w złym temacie napisałem to proszę o poprawienie bo to mój pierwszy post na tym forum.
Jeśli w złym temacie napisałem to proszę o poprawienie bo to mój pierwszy post na tym forum.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 13 sty 2015, 17:52
- Lokalizacja: augustów
Dzięki panowie za odpowiedzi Mam ten stary czujnik szary który był przed założeniem termostatu założę go i zobaczymy może coś się zmieni a jak nie to trzeba kupić nowy oryginalny czujnik.
Czy jest jakaś różnica między chłodnicą od diesla i benzyny? bo rozmawiałem z mechanikiem i mówi że moja właśnie jest od diesla od automatycznej skrzyni biegów... Sam już nie wiem..
Czy jest jakaś różnica między chłodnicą od diesla i benzyny? bo rozmawiałem z mechanikiem i mówi że moja właśnie jest od diesla od automatycznej skrzyni biegów... Sam już nie wiem..
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Jak wymiana szarego czujnika nic nie pomogła to winowajca są zatkane kanały wodne na uszczelce głowicy to by tez tłumaczyło dlaczego ktoś wyją termostat.
Różnicy w chodnicy nie ma 1z abt abk miały tą samą chłodnicę w przypadku klimy i w przypadku automat. Masz teraz założoną bardzo wydajną bo dużo większą. Seryjne chłodnice dla pojazdu bez wyposażenia jw. miały o 1/3 mniejsze.
Różnicy w chodnicy nie ma 1z abt abk miały tą samą chłodnicę w przypadku klimy i w przypadku automat. Masz teraz założoną bardzo wydajną bo dużo większą. Seryjne chłodnice dla pojazdu bez wyposażenia jw. miały o 1/3 mniejsze.