A jak z tymi wejściami na przewody w tej Obudowie? jakoś tam na wcisk jest? można końcówki dokupić czy trzeba coś rezać? <ok>MUNIOR pisze:Taki filtr jest bardzo mądrze pomyślany ,bo jest bezobsługowy ,ma wbudowany termostat ,więc wystarczy podłaczyć do masy i do plusa po zapłonie i działa 8-) Załacza się przy temp.ok.5 stopni ,grzeje delikatnie do temp aż paliwo osiąnie ok.20-25stopni ,dzięki czemu nie żre dużego prądu ...coś ok.3-4 amper w porywie jednak szarpie,po chwili ten pobór trochę spadakubaaabee pisze:Dzięki za podpowiedz MUNIOR bo właśnie zastanawiałem się kiedyś z czego by tu założyć podgrzewanie
[B4 1.9 1Z] Dodatki do paliwa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Najlepiej kupić z ori końcówkami ...ale to nie są żadne specjalne końcówki ...zwykła gładka rurka o średnicy jak dobrze pamietam 10mm ,siedzi tam na wcisk ,uszczelniona oringiem w filtrze ...mozna dorobić z kazdej rurki o takiej średnicy ,bo sam dorabiałem Takie podłaczenia na wpinane szybkozłączki nie są za specjalne ,moim zdaniem ,bo nie ma to jak wystający z filtra króciec i założony na niego przewód z opaską ...ale póki co powietrza tamtędy nie ciągnie A wracając do dodatków zimowych do paliwaMarcinexB4 pisze:A jak z tymi wejściami na przewody w tej Obudowie? jakoś tam na wcisk jest? można końcówki dokupić czy trzeba coś rezać?
jak widac z linku podanego przez DaMaGe ,po testach kolegi z forum toyoty avensis,który zrobił kawał dobrej robotyKrzysiek 84 pisze: Odrobina depresatora nie zaszkodzi
http://avensis.info/viewt...=15452&start=90 to ich dolewanie ,kompletnie nic nie daje Także uratować nas może tylko jakiś filtr paliwa z podgrzewaczem ,z prawdziwego zdarzenia ...ja już dawno przestałem wierzyc w depresatory i inne wynalazki ,wierzę za to w fizykę i mam założone dwa rodzaje podgrzewania <ok> pierwszy to własnie filtr z podgrzewaczem elektrycznym ,a drugi to wymiennikowy podgrzewacz paliwa ,gdzie czynnikiem grzewczym jest płyn ,z małego obiegu chłodzenia silnika 8-) I zasadniczo mając nawet letnie paliwo ,nie boję sie że mi mróz unieruchomi auto . I choć zimy mamy ostatnio w wersji soft ,to zawsze lepiej być przygotowanym