[80 B3] Przekaznik centralnego zamka
[80 B3] Przekaznik centralnego zamka
Witam.
Wie ktos moze ile powinno byc przekaznikow w oryginalnej pneumatycznej instalacji centralnego zamka z audi 80? i gdzie one sa umiejscowione? w skrzynce z bezpiecznikami czy pod polka pod deska rozdzielcza?
pozdrawiam
Wie ktos moze ile powinno byc przekaznikow w oryginalnej pneumatycznej instalacji centralnego zamka z audi 80? i gdzie one sa umiejscowione? w skrzynce z bezpiecznikami czy pod polka pod deska rozdzielcza?
pozdrawiam
- pawelbicz
- Forum Audi 80
- Posty: 377
- Rejestracja: 05 sty 2007, 03:35
- Lokalizacja: Katowice/Krzeszowice
U mnie nie ma żadnego przekaźnika, "pilot" w drzwiach kierowcy steruje pompką bezpośrednio.
Pompka jest dwukierunkowa z przełącznikiem ciśnieniowym. (tak przynajmniej jest u mnie)
A tak w ogóle, to dla czego pytasz? Nie działa Ci central?
Pompka jest dwukierunkowa z przełącznikiem ciśnieniowym. (tak przynajmniej jest u mnie)
A tak w ogóle, to dla czego pytasz? Nie działa Ci central?
było: 5000 (C3) AVANT '84
jest: 80 B2 1.8 '85 topic: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=683
jest: 80 B2 1.8 '85 topic: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=683
a jak pompka dostaje napiecie ? impuls musi isc przez przekaznik. przekaznik otwierajacy - podtrzymujacy napiecie i zamykajacy.
Pytam poniewaz mam instalacje z pompka, wymontowana z audi 80 b3, jest to oryginalny centralny zamek ale nie mam przekaznikow. chce wiedziec gdize one dokladnie sie znajduja i jakie konkretnie musze kupic.
Pytam poniewaz mam instalacje z pompka, wymontowana z audi 80 b3, jest to oryginalny centralny zamek ale nie mam przekaznikow. chce wiedziec gdize one dokladnie sie znajduja i jakie konkretnie musze kupic.
- pawelbicz
- Forum Audi 80
- Posty: 377
- Rejestracja: 05 sty 2007, 03:35
- Lokalizacja: Katowice/Krzeszowice
Ktoś Ci bzdur naopowiadał... :evil:
Przy oryginalnym zamku do drzwi kierowcy wchodzą trzy przewody do czujnika położenia rygla:
1. +12V
2. sygnał do pompki - obroty w prawo (wtedy siłowniki się otwierają, a jak już zostaną otwarte
to wytwarza się większe ciśnienie, które wyłącza pompkę)
3. sygnał do pompki - obroty w lewo (zamykanie j.w)
Przy oryginalnym zamku do drzwi kierowcy wchodzą trzy przewody do czujnika położenia rygla:
1. +12V
2. sygnał do pompki - obroty w prawo (wtedy siłowniki się otwierają, a jak już zostaną otwarte
to wytwarza się większe ciśnienie, które wyłącza pompkę)
3. sygnał do pompki - obroty w lewo (zamykanie j.w)
było: 5000 (C3) AVANT '84
jest: 80 B2 1.8 '85 topic: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=683
jest: 80 B2 1.8 '85 topic: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=683
wydaje mi się że chodzi Ci o to, że skoro zamek jest sterowany + i - to skąd się bierze napięcie/masa przeciwne do sygnału otwierania czy zamykania...
ano to jest w pompce wsadzone, więc nie musisz szukać dokładnie przekaźników, tylko podciągnąć gotowe przewody
pogadaj z szefem tego forum (Doc). On ostatnio przerabiał schemat podłączania pompki, więc powinien Ci pomóc
ano to jest w pompce wsadzone, więc nie musisz szukać dokładnie przekaźników, tylko podciągnąć gotowe przewody
pogadaj z szefem tego forum (Doc). On ostatnio przerabiał schemat podłączania pompki, więc powinien Ci pomóc
dobry pomysl. cyfrowki nie mam, ale to nie problem. wszystko jest juz zlozone tylko nie moge podpiac sie jeszcze do bezpiecznika, narazie mam do aku ale to kwestia czasu.niedlugo bede zakladal mechanizmy el szyb i jak rozbiore tapicere to porobie foty, zrobimy male fotostory. w razie czego pytac co do centralki mam opanowane:)
dzieki wszystkim za pomoc
dzieki wszystkim za pomoc
podepnij się jak najszybciej przez bezpiecznik, bo jak Ci coś pirdyknie w instalacji cenntralnego zamka, to Ci siądzie cała instalacja... a szkoda by było no nie?
P.S.
mam prośbę... wrzuć na forum schemat podłączenia pompki... tzn jakie dokładnie kable lączyłeś do pompki, przynajmniej to będzie dla potomnych
P.S.
mam prośbę... wrzuć na forum schemat podłączenia pompki... tzn jakie dokładnie kable lączyłeś do pompki, przynajmniej to będzie dla potomnych
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga