Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Stuki przy obciążeniu i nierówna praca.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
sebmaks85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 sty 2012, 20:36
Lokalizacja: Małaszewicze

[B4 2.0 ABK] Stuki przy obciążeniu i nierówna praca.

Post autor: sebmaks85 » 27 sty 2015, 19:48

Witam. Mam problem ze swoją niunią ale w tematach nie mogę wyczytać co jej jest . Problem wygląda następująco, po odpaleniu silnik zaczą nierówno pracować,po ruszeniu w silniku zaczeło coś stukać,ale tylko jak wciskam mocniej gaz a przy stałym położeniu gazy stuków nie ma. Jeszcze jedno co zauważyłem to to że nie pracuje na drugim cylindrze. Iskra na tym cylindrze jest a po odłączeniu fajki stuki na obciążeniu zanikają.

Damian80b4LDZ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 14 wrz 2013, 20:56
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Damian80b4LDZ » 27 sty 2015, 22:40

Nagraj może filmik, bo to może być kilka opcji. Miejmy nadzieję, że to nie panewka

sebmaks85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 19 sty 2012, 20:36
Lokalizacja: Małaszewicze

Post autor: sebmaks85 » 29 sty 2015, 17:34

Niestety nie mogę teraz nagrać filmiku bo auto mam 500km od siebie{praca w delegacji} i właśnie tu tkwi największy problem w tym że mam tylko soboty do dyspozycji żeby coś pokręcić. To chyba nie panewki bo słychać te stuki bądz metaliczne wybuchy na górze silnika i też stało się to tak z dnia na dzień, bo auto dnia wcześniejszego cykało bezproblemowo do momentu zgaszenia.Samo to żę ściągne fajke z tej świecy na tym garze który nie pracuje i znikają stuki to jest dziwne...podejrzewam wypalone gniazdo zaworowe na wylocie, ale morze to być tez coś innego dlatego prosze was o pomoc i porade bo mam mało czasu na kręcenie.

[ Dodano: 2015-02-14, 20:49 ]
W końcu zlazłem trochę czasu na ściągnięcie głowicy i przyczyna sama się ujawniła http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b09 ... 63a25.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35a ... 90b85.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29e ... fee3f.html

[ Dodano: 2015-02-14, 21:02 ]
Mam jeszcze takie pytanie, a mianowićie po czym poznać czy uszczelka jest oryginalnalna? i drugie pytanie to takie czy głowice trzeba planować...czy wogóle jest to możliwe? i jeszcze spostrzegłem małe pęknięcia między gniazdami zaworów i czy to eliminuje głowice do ponownego montażu?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl