Witam, jestem całkowicie zielony w sprawach elektrycznych, dlatego też chciałbym Was o pomoc w sprawie podłączenia podgrzewania foteli na krótko (w celu sprawdzenia). Wg zdjęć i opisów trochę inaczej wygląda, niż u mnie. Podpowie ktoś jak to ogarnąć, żeby móc szybko sprawdzić maty ?
[B4 1.9 1Z] Podgrzewanie foteli na krótko
-
- Forum Audi 80
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
Nie masz drugiej części kostki?
Nie podłączaj prądu do brązowego i czarno-białego bo to czujnik.
Chyab w tej kostce wychodzą osobno maty oparcia i osobno maty siedzenia. Tylko nie pamiętam czy powinno łączyć się je szeregowo czy równolegle.
Najlepiej miernikiem poszukać par przewodów (oprócz brązowego i czarno-białego) na których jest opór maty.
Nie podłączaj prądu do brązowego i czarno-białego bo to czujnik.
Chyab w tej kostce wychodzą osobno maty oparcia i osobno maty siedzenia. Tylko nie pamiętam czy powinno łączyć się je szeregowo czy równolegle.
Najlepiej miernikiem poszukać par przewodów (oprócz brązowego i czarno-białego) na których jest opór maty.
-
- Forum Audi 80
6, to za mało ? Z tego co się doczytałem to 4 na maty, 2 na czujniki.aldi pisze:To nie są jakieś dokładane maty? bo tych kabli coś za mało w fotelu.
Ok, ok, ale jak to podłączyć, żeby tylko sprawdzić czy maty grzeją ?kopiec16 pisze:Brązowy z brązowo-niebieskim(ten jaśniejszy po lewej) to mata oparcia
Czarno-żółty i brązowo-niebieskim (ten ciemniejszy po prawej)
Czarno-biały i brązowo-czarny to czujnik.
-
- Forum Audi 80
A to zdjęcie to nie z twoich foteli: http://images68.fotosik.pl/563/07a5ea0eff84338amed.jpg ?pniaku pisze:6, to za mało ? Z tego co się doczytałem to 4 na maty, 2 na czujniki.aldi pisze:To nie są jakieś dokładane maty? bo tych kabli coś za mało w fotelu.