Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 T] jaki zawór N75 ??

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 sty 2015, 19:36

To wygląda że kable są ok bo nie zwiera z masą. Zostaje jeszcze poobserwować duty cycle na vagu. I dalej sprawdzić mechanikę waste gata.

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 24 sty 2015, 15:44

aldi pisze:To wygląda że kable są ok bo nie zwiera z masą. Zostaje jeszcze poobserwować duty cycle na vagu. I dalej sprawdzić mechanikę waste gata.


kolego wytłumacz mi jak i co po kolei zrobić z góry dzieki

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 sty 2015, 18:20

Jak używasz VAGCOMa to wchodzisz normalnie w silnik. Dalej blogi pomiarowe (Mesure blocks - 08) wpisujesz grupę którą chcesz logować np. 002
Na dole bierzesz przycisk "LOG" wybierasz gdzie ma się zapisać domyślnie jest w podfolderze Logs w katalogu programu choć czasem z racji uprawnień systemu może nie chcieć wystartować logowanie jeśli nie wybierze się innego miejsca dla pliku. Później bierzesz Start i log zaczyna się zapisywać. Po przejechaniu klikasz stop ale chyba mozna od razu Done, Close i wpisujesz następną grupę 007, 025 i dalej Log > start > jazda > stop/done, close. I wysyłasz pliki w paczce na forum albo na http://vaglog.rtnet.pl/

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 24 sty 2015, 20:39

Mniej więcej wiem jak to się robi ,powiedz mi jakie numery mam logować , robić to podczas jazdy ??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 24 sty 2015, 20:54

Przy przyspieszaniu z gazem w podłodze na II albo IIIcim biegu z grupy 002, 025
Rób grupy osobno, jak zacznie szarpać to nie musisz przyspieszać dalej tylko najlepiej zakończ logowanie zaraz po przyspieszaniu, aby nie trzeba było zgadywać w którym miejscu jest problem.
I z grupy 007 podczas spokojnej jazdy

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 28 sty 2015, 22:16

Dzisiaj zablokowałem WG że by cały czas otwarty i się przejechałem turbo nie przeładowywało, max doładowanie wynosiło 0.1 bar albo nawet i tego nie było

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 sty 2015, 23:00

To już wcześniej było ustalone, że WG działa. Bo na obejściu jak i odłączonym N75 miałeś 0,3 bara max, czyli się otwierał.

Zobacz czy gruszka jest szczelna. Dmuchnij w nią przez wężyk, jeśli będzie dziura to będzie wchodzić w nią powietrze. Jeśli będzie szczelna to będzie tak jakbyś dmuchał w zatkany z drugiej strony wąż.

A zagadką jest dlaczego przeładowuje. Czy to problem ze sterowaniem czy jakaś dziwna usterka mechaniczna sterowania WG już na samym turbo.

Zwykle to potrafi wyrwać klapkę zamykającą WG i wtedy wcale samochód nie jedzie.

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 29 sty 2015, 12:30

Zastanawiam się czy regulacja sztangi by nie pomogła, nie chce tego ruszać ale moze przyczyna lezy w tym

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 sty 2015, 16:47

Jak masz 0.3 bara z odłączonym n75 to sztanga jest ok. Lepiej sprawdź szczelność i to czy się nie zacina.
Kiedyś regulowałem stosując zasadę 3 obrotów nakrętką. Tzn. luzujesz cięgiełko aż sprężyna w gruszce przestaje napierać i dokręcasz 3 obroty nakrętką od momentu aż sprężyna zacznie się sprężać (od momentu skasowania luzu).
Tu masz filmik jak się to reguluje:

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 29 sty 2015, 19:56

aldi pisze:Jak masz 0.3 bara z odłączonym n75 to sztanga jest ok. Lepiej sprawdź szczelność i to czy się nie zacina.
Kiedyś regulowałem stosując zasadę 3 obrotów nakrętką. Tzn. luzujesz cięgiełko aż sprężyna w gruszce przestaje napierać i dokręcasz 3 obroty nakrętką od momentu aż sprężyna zacznie się sprężać (od momentu skasowania luzu).
Tu masz filmik jak się to reguluje:

Szczelność sprawdzę jutro dokładnie a co do zacinania to raczej sie nie zacina ale ta sztanga tak ciężko chodzi t sprężyna w środku jest taka mocna?? bo jak otwierłałm Wg to trzeb troche siły włozyć

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 sty 2015, 20:04

No sprężyna jest dosyć mocna.

Sebandi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 258
Rejestracja: 22 lut 2010, 18:25
Lokalizacja: Zieluń

Post autor: Sebandi » 30 sty 2015, 19:44

WG sprawne dałem ciśnieni lekko sprężarką chodzi ładnie a dmuchałem przez wężyk i nic nie ucieka musi być sprawny

[ Dodano: 2015-02-12, 15:25 ]
Dziś robiłem output test N75 na Vag i cyka bez powinien być sprawny , tylko logi zostały do zrobienia

Próbowałem robić logi ale jak odpalam samochód na włączonym vag-com to się zawiesza program i wyskakuje jakiś błąd ???????????? Na samym zapłonie jest normalnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl