[B3 1.8 T] jaki zawór N75 ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak używasz VAGCOMa to wchodzisz normalnie w silnik. Dalej blogi pomiarowe (Mesure blocks - 08) wpisujesz grupę którą chcesz logować np. 002
Na dole bierzesz przycisk "LOG" wybierasz gdzie ma się zapisać domyślnie jest w podfolderze Logs w katalogu programu choć czasem z racji uprawnień systemu może nie chcieć wystartować logowanie jeśli nie wybierze się innego miejsca dla pliku. Później bierzesz Start i log zaczyna się zapisywać. Po przejechaniu klikasz stop ale chyba mozna od razu Done, Close i wpisujesz następną grupę 007, 025 i dalej Log > start > jazda > stop/done, close. I wysyłasz pliki w paczce na forum albo na http://vaglog.rtnet.pl/
Na dole bierzesz przycisk "LOG" wybierasz gdzie ma się zapisać domyślnie jest w podfolderze Logs w katalogu programu choć czasem z racji uprawnień systemu może nie chcieć wystartować logowanie jeśli nie wybierze się innego miejsca dla pliku. Później bierzesz Start i log zaczyna się zapisywać. Po przejechaniu klikasz stop ale chyba mozna od razu Done, Close i wpisujesz następną grupę 007, 025 i dalej Log > start > jazda > stop/done, close. I wysyłasz pliki w paczce na forum albo na http://vaglog.rtnet.pl/
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Przy przyspieszaniu z gazem w podłodze na II albo IIIcim biegu z grupy 002, 025
Rób grupy osobno, jak zacznie szarpać to nie musisz przyspieszać dalej tylko najlepiej zakończ logowanie zaraz po przyspieszaniu, aby nie trzeba było zgadywać w którym miejscu jest problem.
I z grupy 007 podczas spokojnej jazdy
Rób grupy osobno, jak zacznie szarpać to nie musisz przyspieszać dalej tylko najlepiej zakończ logowanie zaraz po przyspieszaniu, aby nie trzeba było zgadywać w którym miejscu jest problem.
I z grupy 007 podczas spokojnej jazdy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To już wcześniej było ustalone, że WG działa. Bo na obejściu jak i odłączonym N75 miałeś 0,3 bara max, czyli się otwierał.
Zobacz czy gruszka jest szczelna. Dmuchnij w nią przez wężyk, jeśli będzie dziura to będzie wchodzić w nią powietrze. Jeśli będzie szczelna to będzie tak jakbyś dmuchał w zatkany z drugiej strony wąż.
A zagadką jest dlaczego przeładowuje. Czy to problem ze sterowaniem czy jakaś dziwna usterka mechaniczna sterowania WG już na samym turbo.
Zwykle to potrafi wyrwać klapkę zamykającą WG i wtedy wcale samochód nie jedzie.
Zobacz czy gruszka jest szczelna. Dmuchnij w nią przez wężyk, jeśli będzie dziura to będzie wchodzić w nią powietrze. Jeśli będzie szczelna to będzie tak jakbyś dmuchał w zatkany z drugiej strony wąż.
A zagadką jest dlaczego przeładowuje. Czy to problem ze sterowaniem czy jakaś dziwna usterka mechaniczna sterowania WG już na samym turbo.
Zwykle to potrafi wyrwać klapkę zamykającą WG i wtedy wcale samochód nie jedzie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jak masz 0.3 bara z odłączonym n75 to sztanga jest ok. Lepiej sprawdź szczelność i to czy się nie zacina.
Kiedyś regulowałem stosując zasadę 3 obrotów nakrętką. Tzn. luzujesz cięgiełko aż sprężyna w gruszce przestaje napierać i dokręcasz 3 obroty nakrętką od momentu aż sprężyna zacznie się sprężać (od momentu skasowania luzu).
Tu masz filmik jak się to reguluje:
Kiedyś regulowałem stosując zasadę 3 obrotów nakrętką. Tzn. luzujesz cięgiełko aż sprężyna w gruszce przestaje napierać i dokręcasz 3 obroty nakrętką od momentu aż sprężyna zacznie się sprężać (od momentu skasowania luzu).
Tu masz filmik jak się to reguluje:
aldi pisze:Jak masz 0.3 bara z odłączonym n75 to sztanga jest ok. Lepiej sprawdź szczelność i to czy się nie zacina.
Kiedyś regulowałem stosując zasadę 3 obrotów nakrętką. Tzn. luzujesz cięgiełko aż sprężyna w gruszce przestaje napierać i dokręcasz 3 obroty nakrętką od momentu aż sprężyna zacznie się sprężać (od momentu skasowania luzu).
Tu masz filmik jak się to reguluje:
Szczelność sprawdzę jutro dokładnie a co do zacinania to raczej sie nie zacina ale ta sztanga tak ciężko chodzi t sprężyna w środku jest taka mocna?? bo jak otwierłałm Wg to trzeb troche siły włozyć
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
WG sprawne dałem ciśnieni lekko sprężarką chodzi ładnie a dmuchałem przez wężyk i nic nie ucieka musi być sprawny
[ Dodano: 2015-02-12, 15:25 ]
Dziś robiłem output test N75 na Vag i cyka bez powinien być sprawny , tylko logi zostały do zrobienia
Próbowałem robić logi ale jak odpalam samochód na włączonym vag-com to się zawiesza program i wyskakuje jakiś błąd ???????????? Na samym zapłonie jest normalnie
[ Dodano: 2015-02-12, 15:25 ]
Dziś robiłem output test N75 na Vag i cyka bez powinien być sprawny , tylko logi zostały do zrobienia
Próbowałem robić logi ale jak odpalam samochód na włączonym vag-com to się zawiesza program i wyskakuje jakiś błąd ???????????? Na samym zapłonie jest normalnie