Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Stag 4eco szarpie przy delikatnym dodawaniu gaz

Wszystko co związane z LPG
Online
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 gru 2014, 20:07

Francis1982 pisze:Zmniejszając średnicę dyszy przy zachowaniu stałego ciśnienia sprawiasz, że listwa pracuje bardziej stabilnie i nie musi nadrabiać mnożnikiem.
Hmm, zaraz zaraz bo ja chyba czegoś nie rozumiem albo źle to robię.
Czyli przy ciśnieniu powiedzmy 1,2 jak mam teraz rozwiercając dysze mnożnik opada do 1 czy wzrasta :?: bo według mnie to powinien opaść. No i powinien być jak najbardziej zbliżony do 1.
A mnożnik mam ok 1.5.

Dysze oryginalne były 1,8 zdaje się ja je rozwierciłem do 2,1 potem do 2,2 aż zostało na 2,3.


Hmm czyli co parownik może nie wyrabiać :?:

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 30 gru 2014, 20:40

Zachowując stałe ciśnienie i zwiększając średnicę sprawiasz, że stag stara się skracać czas wtrysku. Aż do momentu gdzie listwa ma problemy utrzymać stabilne parametry pracy. Stąd mnożnik wzrasta bo stag widzi, że coś nie halo.

Według mnie mnożnik to taka mapa LPG staga, gdzie przy odpowiednim czasie wtrysku benzyny nadrabia on ( ciśnieniem) by uzyskać odpowiednią wydajność na LPG. Więc jak listwa pracuje na granicy to chce nadrobić ciśnieniem.

Według mnie 2.0 to optimum dla parownika AT09.

U mnie przy średnicy 2.0 ciśnienie nie skakało i przy temperaturze roboczej stało na 1.15-1.20. Listwa jak potrzebowała coś nadrobić wydłużyła (bądź skróciła) tylko nieco czas wtrysku i stag nie musiał kombinować ciśnieniem na reduktorze.

Według mnie 2.3 to za dużo...

Online
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 gru 2014, 21:11

Francis1982, hmm no dobra spróbuję coś pokombinować jak tylko znajdę wolną chwilę.
Powiem że wszystko zaczęło się jak na dworze zrobiło się trochę chłodniej całe lato i jesień było oki a zaczeło się jak temp na dworze spadła do tych 0-5 stopni.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 30 gru 2014, 21:16

Marne te Twoje .osc :p Ale podejrzewam ze wystarczy wprowadzić odpowiednie korekty po tempereturze.Mnożnik 1.5 oczywiscie jest nie do przyjęcia.

Online
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 gru 2014, 21:19

karolas123 pisze:Marne te Twoje .osc :p
wiem, gdzieś jeszcze jakieś miałem ale nie mogę znaleźć
karolas123 pisze:Ale podejrzewam ze wystarczy wprowadzić odpowiednie korekty po tempereturze.
niestety u mnie nie ma czegoś takiego

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 30 gru 2014, 21:25

Prawdopodobnie Twoje szarpanie wynika z tego, że auto jest przelane, jesli bark mozliwosci korekt po temp to niestety ciezko bedzie sie tego wyzbyc.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 30 gru 2014, 21:29

PieterB, próbowałeś podczas tego falowania regulować aby je zmniejszyć?

Online
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 gru 2014, 21:33

aldi pisze:PieterB, próbowałeś podczas tego falowania regulować aby je zmniejszyć?
tak i niby się troszkę stabilizuje ale jak dodam gazu to co któryś raz to powraca i dalej jest tak samo

Chwilowo troszkę się uspokoiło na razie obserwuję i jak tylko znajdę chwilkę to tam jeszcze zerknę.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 30 gru 2014, 21:39

Zobacz na mapie korekty od obrotów po których komórkach skacze kursor i próbuj je pojedynczo (z odznaczoną opcją "Zmieniają wartości zmieniaj sąsiednie"). Może to go uspokoi.

Online
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 31 gru 2014, 17:47

aldi, o widzisz o tym nie pomyślałem by tą opcję odhaczyć, spróbuję <ok>

Online
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 sty 2015, 19:24

aldi pisze:Zobacz na mapie korekty od obrotów po których komórkach skacze kursor i próbuj je pojedynczo (z odznaczoną opcją "Zmieniają wartości zmieniaj sąsiednie"). Może to go uspokoi.
aldi próbowałem nic to nie daje :-(
Raczej tego gó..a nie wyreguluje ehh. Ciśnienie na zimnym to 1,45 a jak się nagrzeje to około oczywiście bo strasznie skacze 1,2.
Ale mam inne zapytanie czy jak bym wymienił parownik dajmy na to ac r01 który sporo osób poleca a dodam że mam tomasetto at-09 to czy czekają mnie jakieś niespodziewane przeróbki czy p&p :?:

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 sty 2015, 19:34

PieterB pisze:Ale mam inne zapytanie czy jak bym wymienił parownik dajmy na to ac r01 który sporo osób poleca a dodam że mam tomasetto at-09 to czy czekają mnie jakieś niespodziewane przeróbki czy p&p :?:
Będziesz musiał dokupić elektrozawór z filtrem. Może sprzedają je w zestawie z parownikiem tutaj masz zestaw: http://www.phjacus.pl/R37-Reduktor-AC-R ... -p712.html

Dalej masz problem z szarpaniem czy tylko falowanie zostało?

Spróbuj może ścisnąć wąż doprawiający gaz do wtryskiwacze przy parowniku (albo gdziekolwiek przed czujnikiem ciśnienia). Może to falowanie ciśnienia gazu powoduje to falowanie. Jak ściśniesz to powinno wygładzić to skoki ciśnienia.

Online
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 sty 2015, 19:47

aldi pisze:Dalej masz problem z szarpaniem czy tylko falowanie zostało?
nie, jest tylko to falowanie na obrotach(a szarpanie było tyko na valtekach na tych reg fastach nie było) i tylko jak zimny jak się zagrzeje do tych 90 stopni to już nie.
I to mnie wnerwia strasznie bo czasami faluje lekko różnica powiedzmy ok 100 obr ale czasami to i 300. Dziwnie jest jeszcze to że jak odepnę zawór biegu jałowego to jest stabilny tylko ma podwyższone obr. ok 950.
aldi pisze:Spróbuj może ścisnąć wąż doprawiający gaz do wtryskiwacze przy parowniku (albo gdziekolwiek przed czujnikiem ciśnienia). Może to falowanie ciśnienia gazu powoduje to falowanie. Jak ściśniesz to powinno wygładzić to skoki ciśnienia.
oki juto spróbuję

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 29 sty 2015, 20:00

Nie kupuj tego parownika, kup silvera albo zawoli zeta acr to kupa i generuje duze spadki.

Online
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 sty 2015, 20:11

Nie kupuj tego parownika, kup silvera albo zawoli zeta acr to kupa i generuje duze spadki.
a jak z ich montażem p&p czy jakieś przeróbki względem mojej instalacji :?:
Rozumiem że piszesz o czymś takim :?:
http://www.phjacus.pl/R18-Reduktor-KME- ... p1129.html
http://www.phjacus.pl/R15-Reduktor-Zavo ... N-p92.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl