Witam!
Proszę mi znalesć nw programie ETKA numery katalogowe do silnika podanego w temacie, u mnie w aucie nie da się ich odczytać, a darmowy program http://www.vagcat.com/ narazie jest niedostępny:
-kolanka gumowego wychodzącego z pompy wody do przewodu nagrzewnicy,
-przewód trójnik wychodzący z pompy wody biegnący do głowicy (po drodze rozdziela się na cieki przewód biegnący do podzgrzewania oleju przy filtrze),
- króciec wychodzący od głowicy w którym umieszczony jest czujnik i który rozdziela sie na podłaczenie dwóch przewodów od dołu z pompy wody, z przodu do chłodnicy,
-kolanko wychodzące od bloku silnika które łaczy przewód biegbnący do odmy silnika.
Proszę też o zdjęcia z programu ETKA
[80 B4 1,9TDI 1Z] numery przewodów chłodzenia w ETKA
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-kolanka gumowego wychodzącego z pompy wody do przewodu nagrzewnicy:
026 121 063 N
-przewód trójnik wychodzący z pompy wody biegnący do głowicy: 028 121 053 K
- króciec wychodzący od głowicy w którym umieszczony jest czujnik i który rozdziela sie na podłaczenie dwóch przewodów od dołu z pompy wody, z przodu do chłodnicy: 028 121 132
To będzie coś takiego jeśli dobrze rozszyfrowałem o co koledze chodzi. Ten ostatni numer zaraz poszukam.
[ Dodano: 12 Grudzień 2007, 23:28 ]
Z tym ostatnim mam jednak mały problem. Niech kolega mnie trochę bardziej naprowadzi.
026 121 063 N
-przewód trójnik wychodzący z pompy wody biegnący do głowicy: 028 121 053 K
- króciec wychodzący od głowicy w którym umieszczony jest czujnik i który rozdziela sie na podłaczenie dwóch przewodów od dołu z pompy wody, z przodu do chłodnicy: 028 121 132
To będzie coś takiego jeśli dobrze rozszyfrowałem o co koledze chodzi. Ten ostatni numer zaraz poszukam.
[ Dodano: 12 Grudzień 2007, 23:28 ]
Z tym ostatnim mam jednak mały problem. Niech kolega mnie trochę bardziej naprowadzi.
Wielkie dzięki o to mi chodziło
To trzecie kolanko już nie jest od układu chłodzenia tylko bodajże tak jak pisałem łączy blok silnika z przewodem biegnącym do odmy. Muszę wszystkie te części wymienić bo już za bardzo cieknie. ożna powiedzieć że sie nazbierało
znajduje się po tej samej stronie silnika co pompa wody można powiedzieć że na tym samym poziomie
To trzecie kolanko już nie jest od układu chłodzenia tylko bodajże tak jak pisałem łączy blok silnika z przewodem biegnącym do odmy. Muszę wszystkie te części wymienić bo już za bardzo cieknie. ożna powiedzieć że sie nazbierało
znajduje się po tej samej stronie silnika co pompa wody można powiedzieć że na tym samym poziomie
Ostatnio zmieniony 12 gru 2007, 23:34 przez suto, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: