klin ulega uszkodzeniu (ścięciu) podczas dokręcania/odkręcania bez użycia blokady koła pasowego (nie wału silnika/ nie koła zamachowego !), a więc głównie przy demontażu/montażu.Tak właśnie jest z kołem rozrządu, w którym klin wału korbowego ulega wyrobieniu, co w konsekwencji skutkuje obluzowaniem koła pasowego.
zdarzają sie przypadki że koło pęka w miejscach gdzie są otwory(4), a to w wyniku nieprawidłowej kolejności dokręcania śrub, używania zbyt dużego momentu przy dokręcaniu i niedbalstwie objawiającym niewystarczającą "czystością" przylegających do siebie płaszczyzn koła zębatego rozrządu i koła pasowego wału.
a omawianego koła dolnego rozrządu nigdzie nie udało mi się znaleźć w zamienniku, skąd mozna by było je zamówić.
jeżeli nigdzie nie znajdziesz kółka, uderz do użytkownika Butterbean (albo jakos podobnie) na forum audi C4, on swego czasu zajmował się rozbiórką audi 100 c4 i z 2.3 AAR takie koło wyciągniesz