[80 B3] Pytanie o tuleje na drążku kierowniczym
MaXuS - nic prostrzego .
Skręcisz tylko koła w lewo na maxa i nakrętki te masz jak na dłoni . Popatrz jak to jest na tym portrecie :
Potrzebne Tobie będą dwie długie przedłużki żeby je połąćzyć ( wygodniej kręcić ) i klucz chyba 17 . TYLKO UWAŻAJ !!!--Po odkręceniu nakrętek nie wal TAK JAK JA w śruby bo one są wkręcone w gwint na końcach listwy. Wykręca się je od góry - 'pod podłogą "akumulatora jest dziura.
Nie czytałem w nabożnym skupieniu całego tematu , ale po co Ty chcesz toto w tym miejscu odkręcać ??
Chyba była mowa o wyłuskaniu drążka (ów). Do tej operacji to nie trzeba tam nic ruszać . Idzie wszystko alegancko od góry -- no trochę żebra potem bolą , jak się ma kole 120 .
Skręcisz tylko koła w lewo na maxa i nakrętki te masz jak na dłoni . Popatrz jak to jest na tym portrecie :
Potrzebne Tobie będą dwie długie przedłużki żeby je połąćzyć ( wygodniej kręcić ) i klucz chyba 17 . TYLKO UWAŻAJ !!!--Po odkręceniu nakrętek nie wal TAK JAK JA w śruby bo one są wkręcone w gwint na końcach listwy. Wykręca się je od góry - 'pod podłogą "akumulatora jest dziura.
Nie czytałem w nabożnym skupieniu całego tematu , ale po co Ty chcesz toto w tym miejscu odkręcać ??
Chyba była mowa o wyłuskaniu drążka (ów). Do tej operacji to nie trzeba tam nic ruszać . Idzie wszystko alegancko od góry -- no trochę żebra potem bolą , jak się ma kole 120 .
Olapiotr- ekstra . Myślałem że tylko ja potrafię dziwaczyć jak mnie coś ffpieni , ale widać są lepsi ode mnie i celniej to robią.
Pżyżont ten jest niezbędnym wyposażeniem każdej szanującej klienta stacji stacji ASO i z jednej strony wygląda tak:
Zaoszczędzę innym nieprzyjemnych wrażeń i nie pokażę drugiej strony tego ustrojstwa , bo jak sobie przypomnę czasem jej widok to spać nie mogę w nocy i się co rusz zrywam.
Ale mówią , że do tej pory nikt nie wymyślił lepszej i prostszej maszyny diagnostycznej . -Nic tylko się przyzwyczaić .
Pżyżont ten jest niezbędnym wyposażeniem każdej szanującej klienta stacji stacji ASO i z jednej strony wygląda tak:
Zaoszczędzę innym nieprzyjemnych wrażeń i nie pokażę drugiej strony tego ustrojstwa , bo jak sobie przypomnę czasem jej widok to spać nie mogę w nocy i się co rusz zrywam.
Ale mówią , że do tej pory nikt nie wymyślił lepszej i prostszej maszyny diagnostycznej . -Nic tylko się przyzwyczaić .
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.
u mnie jak stuki byly to bylo podejrzenie ze wlasnie te tulejki sie wywalily i bylem u znajomka co ma sklep z czesciami i podzwonil i z trudem ale znalazl te tulejki. nie wiem czy to od audi czy od roweru hehe ale w kazdym razie mowil ze jka bym potrzebowal to zebym nie szukal calych drazkow tylko mi za 30zl za sztuke sciagnie te tulejebigben pisze:Udało się komuś dobrać tuleję do drążka, żeby nie kupować całego drążka?
Witam panowie, coś znalazłem. Sam jestem na etapie poszukiwania tych przeklętych tulejek, ale w żadnym sklepie nie mogą mi pomóc. Znalazłem to: http://www.iparts.pl/czesc/tuleja-drazk ... produktowe . W kilku sklepach jest to umieszczone, tylko tego producenta, ale wszędzie oznaczone jako niedostępne. Powysyłałem jakieś zapytania, ale wątpię że coś z tego będzie. Jakby ktoś podpowiedział jakie inne tuleje ewentualnie dobrać to byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Panowie
Siemka ja wlasnie tez męcze teraz temat tych tulejek gumowych w drazkach kierowniczych, bo na pewno nie bede wymienial calych drazkow z powodu takich "ciulstewek" ;-p
I to co znalazlem: http://allegro.pl/tulejka-zawieszenia-w ... 78269.html
Oczywiscie oryginalne tuleje sa po zewnatrz gumowe z takimi wargami, ale nie widze problemu zeby wcisnac tam na imadle takie wlasnie standardowe tulejki. Otwor zmierzylem w drazku wg mojej suwmiarki wynosi 23mm wiec taka tulejka ktora ma takze 23mm bedzie akurat na wcisk, 10mm otwor na srube wiec taka jaka ma byc, i 32mm dluga ale to nie widze problemu zeby ja skrocic brzeszczotem )
Jak wloze to dam znac jak to wyszlo
[ Dodano: 2015-02-08, 22:43 ]
soory ale jednak dzieki linku od kucik96, znalazlem taka tulejka w mojej hurtowni z czesciami. numer czesci firmy RTS: 032-00039 (koszt 12zl ;-p )
I to co znalazlem: http://allegro.pl/tulejka-zawieszenia-w ... 78269.html
Oczywiscie oryginalne tuleje sa po zewnatrz gumowe z takimi wargami, ale nie widze problemu zeby wcisnac tam na imadle takie wlasnie standardowe tulejki. Otwor zmierzylem w drazku wg mojej suwmiarki wynosi 23mm wiec taka tulejka ktora ma takze 23mm bedzie akurat na wcisk, 10mm otwor na srube wiec taka jaka ma byc, i 32mm dluga ale to nie widze problemu zeby ja skrocic brzeszczotem )
Jak wloze to dam znac jak to wyszlo
[ Dodano: 2015-02-08, 22:43 ]
soory ale jednak dzieki linku od kucik96, znalazlem taka tulejka w mojej hurtowni z czesciami. numer czesci firmy RTS: 032-00039 (koszt 12zl ;-p )